- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

دانشگر:مسئولان سایپا نمی‌خواهند مشکل نقل و انتقالاتشان حل شود/چه کسی در این باشگاه تصمیم می‌گیرد؟

عکس [1]  مدافع سابق باشگاه سایپا و کنونی استقلال گفت:شاید مسئولان باشگاه سایپا تمایلی برای حل شدن مشکل نقل و انتقالات این باشگاه ندارند.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[2]

محمد دانشگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکایتی که علیه باشگاه سایپا انجام داده است اظهار داشت: من از 2 فصل پیش مطالباتی را از باشگاه سایپا داشتم ولی متاسفانه همکاری از سوی این باشگاه برای پرداخت مطالباتم صورت نگرفت، به همین دلیل با وجودی که دوست نداشتم از این باشگاه شکایت کنم اما اقدام قانونی در این زمینه را انجام دادم.

وی افزود: بعد از شکایت، کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال رای را به سود من صادر کرد و بعد از این اتفاق پنجره نقل و انتقالات این باشگاه بسته شد.روز چهارشنبه گذشته به درخواست سایپایی‌ها، نشستی با مسئولان باشگاه سایپا برگزار کردم و همه گونه همکاری را با آنها انجام دادم تا بلکه مشکلات نقل و انتقالاتی این باشگاه که خودم هم در آن زحمات زیادی کشیدم حل شود.

مدافع کنونی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: در آن نشست با وجود همه گونه همکاری مسئولان سایپا می خواستند چکی به من بدهند اما آنها گفتند مجددا مسئولان مالی سایپا هم باید در این مورد نظر بدهند که با این رفتار احساس کردم می‌خواهند با شخصیت من بازی کنند و به همین دلیل از جلسه بیرون رفتم.

دانشگر خاطرنشان کرد: من برای حل مشکل باشگاه سایپا همه گونه همکاری را انجام دادم و حتی از بخشی از حق و حقوق خودم گذشتم اما شاید مسئولان باشگاه سایپا تمایلی برای حل شدن این موضوع ندارند و مشخص نیست که چه کسی در سایپا تصمیم گیرنده است.

[2]
[2]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام