- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

صادقی: سایپا ولخرجی نکرد/باید کمپ‌های تمرینی خوب در ایران داشته باشیم که به خارج نرویم

عکس [1]  سرمربی تیم سایپا گفت: بهتر است مسئولین در آماده سازی کمپ‌های تمرینی بهتر عمل کنند که مجبور نشویم به کشورهای دیگر برویم.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[2]


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابراهیم صادقی در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی در مورد عملکرد سایپا در نقل و انتقالات اظهار داشت: ما جوان‌ترین تیم لیگ هستیم. سعی کردیم به جوان‌ها فرصت بدهیم و فلسفه ما بازیکن سازی بود اما این مسئله به بخش‌هایی از کار ما لطمه زد. به همین خاطر سعی کردیم با جذب چند بازیکن با تجربه مانند خالد شفیعی، صادق بارانی،حسین منادی و مرتضی آقاخان را جذب کنیم. آنها سابقه خوبی در لیگ دارند و در کنار جوانان‌مان می‌توانند به ما کمک کنند. کار ما خیلی خوب بود. ولخرجی هم نکردیم. پیشنهاد جذب بازیکن خارجی هم داشتیم اما ترجیح دادیم با توجه به شرایط موجود به بازیکنان  خودمان تکیه کنیم و در این زمینه باید از مدیریت باشگاه هم تشکر کنم که از ما خیلی حمایت کردند.

سرمربی تیم سایپا در مورد جذب مرتضی آقاخان گفت: ما می‌دانستیم که او یک سال و اندی مصدوم بوده. دوست داشتیم به او فرصت دهیم. تست‌های پزشکی کاملی انجام دادیم. از نظر شرایط بدنی خوب است. مصدومیتش کاملا برطرف شده. دوست داریم به او کمک کنیم تا به شرایط خوب فوتبالش برگردد. آقاخان قبل از حضور در استقلال در تیم پیکان شرایط خوبی داشت و تیم‌های زیادی خواهان او بودند. از نظر مالی هم هزینه زیادی برای ما نداشت. خیلی امیدواریم به این بازیکن آینده دار کمک کنیم تا دوباره به فوتبال برگردد تا در کنار بازیکنان دیگری که داریم عملکرد خوبی داشته باشد.

صادقی در مورد اینکه آیا جذب بازیکنان باتجربه نشاندهنده این است که از جوانگرایی دلزده شده، تصریح کرد: خیر، احساسم این است که بهتر بود جوانگرایی را با شیب ملایم‌تری انجام می‌دادم. 17 بازیکن از ما جدا شدند که الان در تیم‌های خودشان ستاره هستند و ما نتوانستیم بازیکنان باتجربه خوبی را جایگزین آنها کنیم. و بنابراین بیشتر به جوانان خودمان تکیه کردیم. البته پشیمان هم نیستیم. در لیست 50 نفره تیم امید 10 نفر از تیم سایپا هستند. همچنین در تیم ملی جوانان هم نفرات خوبی داریم. قطعا این مسیر را ادامه می‌دهیم اما بهتر بود بخشی از کارمان را هم ترمیم کنیم تا نتایج بهتری بگیریم.ما همچنان روی فلسفه خودمان هستیم. سعی می‌کنیم به جوانانمان اهمیت دهیم و نیروهای خوبی را برای فوتبال ملی و همچنین دیگر تیم‌های باشگاهی تربیت کنیم. 

سرمربی تیم سایپا در مورد برگزاری اردو در تهران اظهار داشت: باید از مسئولان ورزشی جزیره کیش انتقاد کنم. ما دوست داریم اردوهایمان در کشور خودمان برگزار شود. با توجه به جغرافیایی که داریم هم مکان‌های سردسیر داریم هم مکان‌های گرمسیر. برای برگزاری اردو با مسئولان جزیره کیش صحبت کردیم. زمین کیش آماده نبود. بهتر است آنها بررسی کنند ببینند نیم فصل چه زمانی است تا زمین و سالن وزنه را آماده کنند. 

صادقی ادامه داد:‌ بهتر است ما اردوها را در داخل کشورمان برگزار کنیم. مجموعه سایپا با عواملش حدود 42 نفر می‌شوند و در اردو هتل، غذا، زمین تمرین و سالن وزنه نیاز داریم. وقتی هم به اردو می‌رویم هر بازیکنی خرید می‌کند و بهتر اینکه این هزینه‌ها در کشور خودمان باشد. متاسفانه زمین کیش آماده نبود. چند تیم دیگر هم اردویشان را در آنجا لغو کردند. ما شرایط قشم و چابهار را بررسی کردیم و نمی‌شود در آنجا اردو برگزار کنیم. بندر عباس هم دچار سیل و آبگرفتگی شد که نتوانستیم به آنجا برویم و بنابراین اردویمان را در تهران برگزار کردیم.

وی افزود: بهتر است مسئولین در این زمینه بهتر عمل کنند. باید کمپ‌های تمرینی خوبی در کشور داشته باشیم که مجبور نشویم به کشورهای دیگر برویم. ما یک بازی خیلی خوبی در تهران با سپاهان انجام دادیم و به این خاطر باید از امیر قلعه‌نویی تشکر کنیم. بازی خیلی خوبی برای ما بود. راضی بودیم. اردوی دیگری هم داریم و برای هماهنگی بیشتر نفرات دو بازی تدارکاتی دیگر هم انجام می‌دهیم.

[2]
[2]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام