- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

ایبینی: مصدوم نیستم و با بدشانسی در تست‌پزشکی رد شدم/از هواداران استقلال تشکر می‌کنم

عکس [1]  هافبک آفریقایی مدنظر استقلال بعد از ردن شدن از تست های پزشکی از هواداران به خاطر استقبال گرمشان تقدیر و تشکر کرد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[2]

به گزارش خبرگزاری فارس، برنی ایبینی، هافبک خارجی مدنظر تیم فوتبال استقلال روز گذشته در تست‌های پزشکی شرکت کرده و در این تست‌ها رد شد تا نتواند با استقلال قرارداد ببندد.

این بازیکن نیجریه‌ای الاصل است که تابعیت استرالیایی هم دارد در صفحه شخصی خود درباره این اتفاق نوشت: هواداران عزیر استقلال دوست دارم از شما به خاطر استقبال گرمی که از من داشتید، تقدیر و تشکر کنم. من مصدوم نیستم اما با بدشانسی در تست های پزشکی مشکلی بوجود آمد. درست است من در سال 2015 از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده بودم و عمل جراحی کردم. ولی از آن وضعیت سخت گذشتم و در طول 3 سال گذشته برای 3 تیم مختلف بازی کردم.

وی افزود: من تا الان در هیچ تست پزشکی رده نشده بودم اما باید این تصمیم را بپذیرم. از این ناراحتم که نمی‌توانم برای این هواداران خوب و باشگاه استقلال بازی کنم اما این طبیعت فوتبال است و این اتفاقات در آن رخ می دهد. برایتان در آینده آرزوی موفقیت می‌کنم و یک بار دیگر به خاطر استقبال گرمتان تشکر می‌کنم. از فرهاد مجیدی(مربی تیم) نیز به خاطر اعتمادی که به من داشت، تشکر می‌کنم. با وجود موانع باید همیشه لبخند زد.

[2]
[2]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام