- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

گزارش رسانه کروات از درخشش اسکوچیچ و وضعیت سخت برانکو + عکس

رسانه کروات از درخشش اسکوچیچ با تیم ملی کشورمان و وضعیت سخت برانکو در عمان گفت.

بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[1]

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب انتخابی جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی کشورمان در یک بازی دیدنی مقابل سوریه به برتری 3 بر صفر رسید و در یک قدمی صعود قرار گرفت.

از طرف دیگر در گروه B ، عمان در خانه مقابل ژاپن تن به شکست یک بر صفر داد تا امیدهایش برای صعود کم‌رنگ‌تر از قبل شود. اکنون در جدول این گروه، تیم ملی عربستان سعودی با 16 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم ژاپن با 12 امتیاز در رده دوم جای گرفته است. استرالیا با 11 امتیاز سوم و عمان با 7 امتیاز در مکان چهارم قرار دارد.

[1]

عمان با برانکو در وضعیت سختی قرار دارد و امیدهایش بسیار برای صعود کم‌رنگ است. تیم ملی عمان در بازی‌های بعدی به مصاف عربستان و استرالیا خواهد رفت و سپس با تیم‌های ویتنام و چین روبه‌رو خواهد شد. تیمِ برانکو اگر بخواهد برای صعود شانسش را حفظ کند باید در «فیفادی» بعدی مقابل عربستان و استرالیا به برتری دست یابد.دیدار بعدی انتخابی جام جهانی 2022 قطر در تاریخ 7 بهمن 1400 برگزار خواهد شد.

سایت vecernji از وضعیت سرمربیان کروات تیم‌های آسیایی نوشت و به تمجید از اسکوچیچ پرداخت.

این رسانه نوشت: تیم ملی ایران با هدایت اسکوچیچ در آستانه صعود به جام جهانی قرار دارد. آنها شب گذشته موفق شدند سوریه را در اردن با نتیجه 3 بر صفر شکست دهند و در گروه خود به امتیاز 16 دست یابند. ایران برای صعود قطعی به جام جهانی و حضور در سومین جام جهانی متوالی خود تنها به یک برد دیگر از 4 بازی باقی‌مانده نیاز دارد.

[1]

این سایت کروات از شرایط برانکو نیز صحبت کرد و نوشت: برانکو با عمان در گروه B اصلا وضعیت خوشحال کننده‌ای ندارد. آنها در خانه ماقبل ژاپن باختند تا شانس صعود کم‌رنگ شود.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید