- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

امیرآبادی: مساوی در آزادی یعنی باخت/ دفاع استقلال هنوز کار دارد

کاپیتان اسبق استقلال گفت: مساوی در آزادی یعنی باخت و اگر بخواهیم منصفانه بگوییم نساجی چون مساوی گرفت تیم برتر زمین بود.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[1]

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
مهدی امیرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار استقلال مقابل نساجی مازندران که در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی برگزار شد و هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند اما استقلال وقتی در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند باید سه امتیاز را بگیرد. مساوی در آزادی برای این تیم یعنی باخت. باید از همین الان امتیازها را جمع‌آوری کنیم که در پایان نیم‌فصل نگوییم ان‌شاالله نیم‌فصل بعدی، این اتفاق سال‌های قبل هم افتاده و مدام می‌گوییم ان‌شاءالله نیم‌فصل یا فصل بعدی!

وی در خصوص اینکه کدام تیم در زمین برتر بود، گفت:‌ به نظر من هر دو تیم در سطح هم بودند. اگر بخواهیم منصفانه بگوییم چون نساجی از استقلال مساوی گرفته تیم برتر بوده است. این امتیاز برای آنها برد است. شاید الان تیم‌های مقابل نتوانند از موقعیت هایشان به خوبی اتفاده کنند اما هرچه جلوتربرویم استقلال را آنالیز می‌کنند و کار سخت‌تر می‌شود.

کاپیتان اسبق استقلال با اشاره به شرایط کیفی این تیم تصریح کرد: دفاع استقلال هنوز کار دارد. ضمن اینکه همه از مهاجمان خارجی یعنی یامگا و ژستد انتظار گلزنی دارند. بدن ژستد هنوز سنگین است نمی‌دانم با آب و هوا شرایط اینجا آداپته نشده یا کلا سیستم بدنی او این طور است . این مسأله را مربیان می‌دانند اما هواداران از مهاجمان تیمشان انتظار دارند وقتی تک موقعیت به دست می آورند گلزنی کنند. ژستد موقعیت خوبی داشت و باید راحت به گل می‌رسید. بازیکن حرفه‌ای باید با استپ کردن برای خودش موقعیت‌سازی کند. هم یامگا و هم ژستد چنین موقعیت‌هایی داشتند اما نتوانستند استفاده کنند.

وی افزود:  همانطور که گفتم علاوه بر خط دفاع، خط حمله تیم نیز کار دارد. در خط میانی هم می‌توانم بگویم به یک پلی‌میکر خیلی خوب نیاز داریم. الان خدا را شکر مدیرعامل باشگاه همه چیز را فراهم کرده هر چیزی خواسته‌اند در اختیار سرمربی گذاشته است. انتظارات از تیم بالا رفته و هواداران جز قهرمانی انتظاری ندارند.

[1]
[1]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید