- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

روایت ملی‌پوش اسبق از حضور رمالان شمالی و کرجی در فوتبال کشور

مدافع اسبق تیم‌ملی اظهاراتی را در خصوص رواج رمالی و جادوگری در فوتبال ایران بیان کرد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[1]

مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میلاد بلادی سرمربی تیم ویستا توربین در گفت‌وگو با فارس به موضوع جادوگری و مراجعه برخی تیم‌ها و مربیان به رمال‌ها اشاره کرد(افشای ارتباط با خوبان عالم در لیگ دسته اول فوتبال) و در واقع صحبت های او نشان می‌دهد که این مساله نه تنها در لیگ دسته اول بلکه در کل فوتبال ایران روز به روز پررنگ‌تر می شود.

محمد نصرتی مدافع اسبق تیم‌ملی که سابقه مربیگری در لیگ دسته اول فوتبال کشور را دارد، در پاسخ به این سوال که آیا در زمان مربیگری خودش چنین مسائلی را لمس کرده، به خبرنگار ورزشی فارس گفت: من خودم به شخصه چیزی در این مورد ندیده‌ام اما زمانیکه در پاس بازی می‌کردم متوجه شدم که دو سه مربی در آن مقطع به دنبال رمال و دعانویس بودند. اینکه بعد از آن چه اتفاقی افتاد را نمی‌دانم اما متوجه شدم که برخی پیگیر این مسائل هستند.

سرمربی سابق پارس جنوبی در خصوص اینکه آیا پیشنهادی در این زمینه به او شده بود، عنوان کرد: نه خداراشکر چنین پیشنهاداتی نداشتم. البته من به خدای بزرگ ایمان دارم و از این مسائل دوری می‌کنم اما در کل چنین مسائلی پیرامون ما وجود نداشت و کسی هم با من در این مورد صحبت نکرد.

نصرتی تصریح کرد: من هم از برخی پیشکسوتان شنیده‌ام که چه کارهایی برای طلسم یا باطل کردن آن انجام می‌دهم اما خودم به شخصه چیزی ندیده‌ام. در یک برهه شنیدم فردی در شمال که نسبت فامیلی با برخی فوتبالیست‌ها دارد، به این کار مشغول است. یا چون خودم اهل کرج هستم، شنیده‌ام فردی در منطقه کَلاک است که علاوه بر فوتبالیست‌ها، ورزشکاران رشته‌های دیگر هم به او مراجعه می‌کنند.

وی در مورد اینکه زمانی تیم پاس تهران هم درگیر این مسائل شده بود، اظهار داشت: من در آن برهه چیزی را به وضوح ندیدم اما یک بار، روز قبل از بازی مصطفی آجرلو در جلسه با اعضای تیم حاضر شد. او ناراحت بود و با لحن تندی با ما صحبت می‌کرد. با خودش قرآن آورده بود و به ما گفت رمال و رمالی چیست؟ ما باید به خدا اعتقاد داشته باشیم.

مدافع اسبق پرسپولیس گفت: این اتفاقات واقعا جای تاسف دارد. چون اسناد و مدارکی در این مورد موجود نیست، نمی‌توان به طور قطع صحبت یا این موضوع را اثبات کرد. به همین خاطر باید یک گروه بازرسی دقیق و جدی به این کار بپردازد. یک گروه قوی می خواهد که به صورت نامحسوس این مسائل را پیگیری و افراد فعال در این زمینه را دستگیر کنند. شاید بهتر باشد از جیمز باند و مامور007 استفاده کنند!

نصرتی افزود: امیدوارم همه ما متکی به علم و دانش، تجربه و فن متکی باشیم. خیلی بد است که جادو جمبل دغدغه فوتبال ما باشد و در مورد چنین موضوعاتی بحث شود. امیدوارم روزی در فوتبال ما به جای طرح چنین حواشی و موضوعاتی، فقط و فقط در مورد مسائل فنی صحبت کنیم.

[1]
[1]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید