- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

تجاوز وحشیانه به دختر ۱۹ ساله با وعده ازدواج

روزی که فرزانه برای گرفتن کارنامه اش از خانه خارج شد، تصمیم گرفت با شاهین، که در شبکه ی مجازی به او وعده ی زدواج داده بود، دیدار کند. ملاقاتی که مسیر زندگی او را به سمت سیاهی و تباهی تغییر داد.

ایران نوشت: مرد ۴۵ ساله در جریان آشنایی اینترنتی با دختری ۱۹ ساله، خود را به‌عنوان پسر جوانی معرفی کرد و مدعی شد قصد ازدواج با او را دارد. این شیطان صفت، دختر نوجوان را به بهانه ازدواج از شهری در اطراف تهران به پایتخت کشاند و پس از تعرض وحشیانه، در خانه‌ای زندانی‌اش کرد. تا اینکه با گذشت چند روز این دختر را بیهوش در یکی از بوستان‌ها رها کرد.
به گزارش خبرنگارحوادث «ایران» روز نوزدهم شهریور امسال، پرونده این ماجرای هولناک به دستور قاضی اصغرزاده -رئیس شعبه هشتم دادگاه کیفری یک تهران- در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. کارآگاهان در تحقیق از دخترنگون بخت که به بیمارستان انتقال یافته بود پی بردند او مورد آزار مردی به نام شاهین قرار گرفته است.
مادر این دختربه کارآگاهان گفت: «فرزانه برای گرفتن کارنامه‌اش از خانه خارج شده بود ولی دیگر برنگشت. به همین خاطرپس ازچند ساعت پرس وجو، وقتی خبری از او نشد با مراجعه به پلیس از او کمک خواستیم. تا اینکه چند روز بعد فهمیدیم او در بیمارستان بستری است. پس از ترخیص دخترم از بیمارستان و تحقیقات پلیس آگاهی شهر«بهارستان» اطلاع پیدا کردیم شخصی که خودش را شاهین معرفی کرده، پس از فریب اینترنتی دخترم، او را به تهران کشانده و بعد هم نقشه شومش را اجرا کرده است.»ازسوی دیگرقربانی جنایت سیاه نیز به کارآگاهان گفت: از طریق شبکه مجازی با فردی که خودش را شاهین و ۲۵ ساله معرفی کرده بود، آشنا شدم. ارتباط تلگرامی من و شاهین حدود دو ماه ادامه داشت. طی این مدت شاهین چندین تصویر از خودش برایم فرستاد و بار‌ها پیشنهاد ازدواج داد تا اینکه دوم شهریور وقتی برای گرفتن کارنامه از خانه خارج شدم تصمیم گرفتم تا با شاهین ملاقات کنم و برای همین با او قرار ملاقات گذاشتم.در محل قرار، در حالی که منتظر آمدن شاهین بودم، ناگهان مردی حدود ۴۵ ساله به سراغم آمد و مدعی شد که از طرف شاهین آمده است. این شخص به بهانه بردن من نزد شاهین، مرا سوار یک خودرو سواری پژو کرد. او در راه یک ساندویچ به من تعارف کرد که به محض خوردن قسمت کوچکی از آن بیهوش شدم و نمی‌دانم چه مدت بیهوش بودم و طی این مدت چه اتفاقی افتاد. فقط زمانی‌که چشمانم را باز کردم، متوجه شدم که داخل یک خانه هستم. زمانی‌که متوجه شدم توسط این شخص مورد تجاوز قرار گرفته ام، با او درگیر شدم و قصد خارج شدن از خانه را داشتم که بشدت کتکم زد. این مرد چندین روز با تهدید و کتک مجبورم کرد تا کار‌های خانه‌اش را هم انجام بدهم. تا اینکه یک روز با خوراندن یک لیوان نوشیدنی دوباره بیهوشم کرد و وقتی به هوش آمدم، متوجه شدم که در بیمارستان بستری هستم و طبق گفته پرستارهای بیمارستان حدود یک هفته در کما بوده‌ام. در بیمارستان به من گفته شد که مرا در حال بیهوشی در داخل یک پارک پیدا کرده‌اند و به بیمارستان آورده‌اند.
شناسایی مرد شیطانی
کارآگاهان پس ازتحقیقات فنی، پلیسی، موفق به شناسایی فردی به نام «ناصر. ش» (متولد ۱۳۴۸) در خیابان کارگر شدند و او را روز ۲۵ شهریور در خانه‌اش دستگیر کردند. قربانی ماجرا نیز با دیدن این مرد تأیید کرد که توسط او ربوده شده و مورد تجاوز قرار گرفته است.ناصر در بازجویی‌ها وقتی چاره‌ای جز بیان حقیقت ندید به ربودن فرزانه اعتراف کرد و گفت:« در فضای مجازی و با استفاده از تصویر یک پسر جوان خود را شاهین ۲۵ ساله، معرفی کرده و با این حیله و ترفند با دخترساده دل طرح دوستی ریختم. بعد هم او را به مخفیگاهم کشاندم و…» سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: «درحال حاضر بازجویی‌های تخصصی از متهم با دستور قاضی اصغرزاده ادامه دارد.»