روش‌های جمع‌آوری نذورات «عیدقربان»/ نذورات خود را صرفا به مراکزنگهداری معروف ندهید

محمدعلی کوزه‌گر در جمع خبرنگاران در خصوص جذب مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی به مناسبت عید قربان گفت: مردم در روش سنتی می‌توانند به مراکز بهزیستی از جمله مراکز نگهداری معلولان، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و خانه سالمندان، مراجعه کنند و نذورات و گوسفند قربانی خود را تحویل این مراکز دهند.

وی در ادامه تاکید کرد: همه مردم برای پخش نذورات خود به مراکز معروف بهزیستی مانند یک مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست معروف و شهره نروند بلکه نذورات خود را بیشتر به مراکز بهزیستی واقع در حاشیه شهرها ببرند.

سرپرست مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور ، ادامه داد: هم اکنون فهرست اسامی مراکز بهزیستی سراسر کشور در سایت اینترنتی این سازمان وجود دارد. همچنین آنکه شماره حساب ۹۰۱۹۰ مشارکت های مردمی ـ قابل پرداخت در تمامی شعب بانک ملت ـ نیز آماده دریافت وجوه نقدی مردم برای هزینه جهت نذورات قربانی است.

کوزه گر ادامه داد: همچنین مردم می ‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری *۷*۷۰# نیز نذورات خود را به مددجویان بهزیستی برسانند.

وی تصریح کرد: شاید کسی نتواند گوسفند کامل نذر کند بنابراین اینگونه افراد می توانند با مشارکت چند نفر دیگر این کار را انجام دهند.

کوزه گر همچنین خاطرنشان کرد: مردم برای تحویل قربانی خود می توانند با مرکز خدمات ویژه شهروندان با شماره ۱۹۳ بدون کد، تماس بگیرند و این مرکز قربانی آنها را به رایگان تحویل گرفته و رسید نیز می دهد؛ این مرکز طی تفاهم نامه ای با بهزیستی انجام این خدمات را عهده دار شده است.

درباره‌ی مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.