رونمایی هواپیمای جدید ایرباس A380plus +تصاویر

ایرباس در نمایشگاه هوایی ۲۰۱۷ گزارشی در مورد هواپیمای «A380 ارتقا یافته» ارائه داده که به A380plus معروف است. این مطالعات شامل پیشرفت های آیرودینامیکی در بال های کوچک و تغییرات دیگری است که تا ۴ درصد در مصرف سوخت صرفه جویی می کند.

برنامه تعمیر و نگهداری و ویژگی های ارتقا یافته ی کابین A380 (بهبود یافته)، اولین بار در نمایشگاه فضای داخلی هواپیما در ماه آوریل به نمایش در آمد که منفعت آن می تواند در قالب ۱۳% صرفه جویی به ازای هر صندلی در مقایسه با A380 های امروزی باشد.
John Leahy افسر ارشد اجرایی ایرباس می گوید: A380plus رویکردی کارآمد است که به کمک آن می توان حتی کلاس اقتصادی بهتری ارائه داده و در عین حال عملکرد اجرایی را نیز بهبود داد و این گامی جدید برای هواپیمایی ما است که می تواند به بهترین شکل نیازهای رو به رشد مشتریان A380 را پاسخگو باشد.»
«A380 اثبات کرده که می تواند راه حلی کارآمد برای افزایش تراکم در فرودگاه های بزرگ و ارائه ی تجربه ای خاص و مشتری مدار باشد.»
طراحی بهینه ی کابین بر اساس ایده ی”توانمندسازی” صورت گرفته که اجازه می دهد ۸۰ صندلی دیگر به فضا اضافه شوند بدون اینکه کوچکترین تغییری در احساس راحتی مسافران ایجاد شود. طراحی دوباره پله ها، ترکیب بخش خدمه و استراحت، پیکربندی جدید برای اضافه کردن ۹ صندلی در قسمت اقتصادی ارتقا یافته و ۱۱ صندلی در قسمت اقتصادی از جمله اقدامات انجام شده هستند.»
A380plus می تواند حداکثر ۵۷۸ تن را از زمین بلند کند که این رقم نسبت به A380 افزایش یافته و همینک قادر به حمل ۸۰ مسافر بیشتر است. این هواپیما همچنین دارای دوره های بازدید طولانی تری است که باعث کاهش هزینه های نگهداری شده و مدت زمان در دسترس بودن هواپیما برای خدمت رسانی را نیز افزایش می دهد.
تاکنون بالغ بر ۱۷۰ میلیون نفر پرواز با A380 را تجربه کرده و از آن لذت برده اند. جالب است بدانید که هر دو دقیقه، یک A380 در نقطه ای از کره ی زمین به پرواز درآمده یا بر روی زمین می نشیند.

درباره‌ی مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.