رشد مسکن مثبت و امیدوارکننده است

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان این که آمارها از رشد اقتصادی خبر می‌دهند، گفت: در زمینه مسکن با رشد مثبت و امیدوار‌کننده‌ای را شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سید محمود واعظی در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره رشد اقتصادی گفت : مرکز آمار، آمارهایی را داده است که بسیار امیدوارکننده است.

وی درباره جرئیات این آمارها بیان کرد: هر سه ماه یکبار مرکز آمار و بانک مرکزی آمارهای رشد اقتصادی را از بخش‌های صنعت و معدن، خدمات و غیره می‌دهند که این‌بار این آمارها بسیار مثبت بوده است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به این که آمارهای امیدوارکننده‌ای از سوی مرکز آمار ارائه شده است، عنوان کرد:  در گزارشی که ارائه شده مسکن رشد مطلوبی داشته است.

وی در پاسخ به این سوال که رشد مسکن ما منفی بوده است اما حال آمار چیز دیگری می‌گوید، اظهار داشت: هنگامی که آمار گرفته می‌شود از تمامی بخش‌ها است، از ساخت و ساز گرفته تا محصول نهایی که خود مسکن است ما تا سال ۹۴ با رشد منفی در این بخش رو به رو بودیم که در سال ۹۵ رشد مطلوبی داشته است .

واعظی خاطرنشان کرد: حال می‌توان این خبر خوب را به فعالان و کارشناسان اقتصادی داد که در زمینه مسکن رشد مطلوبی داشته‌ایم که بسیار امیدوارکننده است.

درباره‌ی مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.