علت تعطیلی هیئت هلالی (مداح) چه بود؟ | محرم امسال هلالی مداحی نمی کند؟!

هیئت هلالی تعطیل شد | علت تعطیلی هیئت هلالی (مداح) چه بود؟ || در حالی که در چند ماه گذشته اخبار و شایعاتی درباره بازداشت چند مداح با اتهامات گوناگون مطرح شده بود، عبدالرضا هلالی یکی از مداحانی که نام او در این پرونده مطرح شده بود، از تعطیلی هیئتی گفت که خودش سالها در آن مداحی کرده بود…
عبدالرضا هلالی در کانال خود اطلاعیه ای با عنوان «اطلاعیه مهم هیات الرضا علیه السلام محفل بسیجیان و رهروان شهدا» منتشر کرده که توضیحاتی از مشکلات بوجود آمده اخیرا برای این هیات ارائه کرده است.
«عبدالرضا هلالی» در کانال خود اطلاعیه ای با عنوان «اطلاعیه مهم هیات الرضا علیه السلام محفل بسیجیان و رهروان شهدا» را بازنشر کرده که در آن آمده این هیات در ایام دهه اول محرم الحرام ۱۴۳۹ به دلیل استمرار و تشدید مشکلات، برنامه اقامه ی عزا برای عزاداران حسینی نداشته است.در بخشی از این اطلاعیه آمده است:«با چشمانی اشکبار و قلوبی محزون ضمن خضوع و خشوع به درگاه باریتعالی و امید به تمدید نوکری ها و خط شکنی ها، اعلام می داریم که این هیات، در سال جاری و در ایام دهه اول محرم الحرام ۱۴۳۹ هجری قمری به دلیل استمرار و تشدید مشکلات، که رفع آن خارج از اراده خادمین هیات در این بازه زمانی می باشد، برنامه اقامه عزا برای عزاداران حسینی نداشته و انشاءالله پرچم پرافتخار نوکری بر دیوار نوکرخانه خادمین هیات افراشته خواهد گردید.
همان طور که مستمعین عزیز و بزرگوار این هیات مطلع اند از ماه مبارک رمضان و لیالی قدر به بعد «هیات الرضا (علیه السلام) محفل بسیجیان و رهروان شهدا» با اعلام رسمی حاج عبدالرضا هلالی به دلیل مشکلات عدیده مالی و بدهی، نبود فضای مناسب برای برگزاری جلسات و… متأسفانه تعطیل شد.
امیدِ رفع این موانع تا محرم الحرام وجود داشت اما نه تنها این مشکلات رفع نگردید، بلکه موانع قبلی تشدید و مشکلات برگزاری جلسات در ماه محرم بر مشکلات قبلی اضافه شد که نخستین آن در اختیار قرار نگرفتن ورزشگاه شهدای هفتم تیر بود. به علاوه اینکه توان مالی و غیرمالی برای حل مشکلات پیش رو وجود نداشت. خادمین و برادران شما در «هیات الرضا (علیه السلام) محفل بسیجیان و رهروان شهدا» همچون شما و سایر عزیزان ناباورانه تلخ ترین ایام خود را در این ادوار نوکری سپری می کنند و خدا را به شهادت می گیرند که از هیچ تلاشی برای رفع موانع و برگزاری جلسات دریغ نکردند».

درباره‌ی مدیر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.