مدیران شهرداری شاهین‌شهر از زدوبندهای پشت پرده پرهیز کنند

سرنوشت شاهین‌شهر باید توسط ساکنان آن رقم بخورد/ مدیران شهرداری شاهین‌شهر از زدوبندهای پشت پرده پرهیز کنند
فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری شاهین‌شهر می‌خواهم که از زدوبندهای پشت و پرده خطی، قومی و جناحی به‌شدت پرهیز کنند.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، اسفندیار تاجمیری ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه حمید فرهنگ به‌عنوان شهردار جدید شاهین‌شهر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان مدرس (روز مجلس) و میرزا کوچک خان جنگلی اظهار کرد: برخی افراد تأثیرگذار در شاهین‌شهر که اتفاقاً بومی این شهر هم نیستند، خواهشا اجازه دهند که سرنوشت آن را خود مردمی که در آن ساکن هستند تعیین کنند نه یک سری مدعیان دروغین…

وی از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری خواست که تلاش کنند اعتماد از دست رفته شهروندان شاهین‌شهری را مجدداً به خود جلب کنند و افزود: امروزه پیشرفت شاهین‌شهر به‌شدت در گرو مشارکت نخبگان و روشنفکران آن است.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری شاهین‌شهر خواست که جنبه‌های منفی، زدوبندهای پشت و پرده خطی، قومی و جناحی به‌شدت پرهیز کنند چراکه ترویج این مفاسد خیانت به‌نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود، تصریح کرد: از حمید فرهنگ به‌عنوان شهردار جدید شاهین‌شهر می‌خواهم که نیروی انسانی شاهین‌شهر به‌خصوص کارگران را دریابید.

وی بیان داشت: اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری شاهین‌شهر خواست که به این پرسش پاسخ دهند نقش آموزش و نیازهای مهم و اساسی شهروندان ازجمله مشکلات ترافیکی کجا قرارگرفته است؟

تاجمیری از رشد ۳۰۰ درصد حوادث ترافیکی شاهین‌شهر در شش‌ماهه اول امسال خبرداد و تأکید کرد: شهری همچون شاهین‌شهر که دارای شاخص‌های برتری در حوزه منابع انسانی است و به‌نوعی شهر دانش و خلاقیت نام‌گرفته است چنین مسائل و مشکلات ترافیکی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این مسئله بسیار رنج‌آور هست که شهری همچون شاهین‌شهر نزدیک به ۱۲ فرهنگ‌سرا داشته باشد اما بیشتر فعالین فرهنگی آن ناراضی باشد، لذا باید این مسئله به‌درستی آسیب‌شناسی و در راستای رفع آن گام برداشت.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با تأکید بر سر و سامان دادن مدیریت ستادی شهرداری شاهین‌شهر ادامه داد: چراکه نباید سرنوشت شهروندان شاهین‌شهری به بازی گرفته شود.

وی با اشاره به اهمیت آمایش و بررسی آخرین وضعیت شهردای در بخش های فنی، معماری وشهرسازی بر لزوم روزآمدی ضوابط شهری متناسب با نیازهای زیربنایی شهر و رفاه شهروندان و جلوگیری از ایجاد فشار غیرمتعارف مالی به مردم تاکیدکرد و گفت: در ساختار سرمایه گذاری شهرداری می بایست تجدیدنظر اساسی با هدف روان سازی و جذب سرمایه گذار و درآمدزایی برای شهرداری صورت گیرد.

انتهای پیام/ج

درباره‌ی آقای جویا