هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار مشخص شدند

هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار مشخص شدند
هیات اجرایی و اعضای هیات نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس، اعضای اصلی و علی‌البدل مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار مشخص شدند.
 

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، عصر امروز ۱۵ آذرماه ۱۳۹۸ با حضور ۳۰ نفر از معتمدین، اعضای اداری هیات اجرایی و اعضای هیات نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعضای اصلی و علی‌البدل مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار مشخص شدند.

بر این اساس آقایان جهانگیر شفیعی گنجه، اسماعیل فرهادی، عباسعلی اباذر، مصطفی حکیمیان جزی، احمدرضا مظفری‌های نجف‌آبادی، سید علی حسینی آذر منابادی، محمد سحاریان پوری وسعید برزی به‌عنوان اعضای اصلی و آقایان فرهاد قیومیان، محمدحسین گشتی مازار، محمد بخشی، سجاد قهرمانی فرد و حمیدرضا نجفی به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

اسفندیار تاجمیری فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات در توضیحاتی از انتخابات به‌عنوان حرکت بزرگ سیاسی و اجتماعی نام برد؛ که بیانگر تحقق مردم‌سالاری در کشور و نمایش آن به جهانی‌ایان است و گفت: اجرای این مهم مستلزم پایبندی به قانون و رعایت حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب‌کنندگان است.

وی در ادامه از معتمدین انتخاب‌شده عضو هیات اجرایی خواست همکاری لازم در امر برگزاری انتخابات را به عمل‌آورند تا شاهد برگزاری دقیق و قانونی و همراه با مشارکت گسترده مردم باشیم.

انتهای پیام/ج

درباره‌ی آقای جویا