باشگاه پرسپولیس با انتقال علیپور به «پاسوس فریرا» پرتغال مخالفت کرد

عکس  باشگاه «پاسوس فریرا» از پرتغال، خواهان جذب علی علیپور شد اما باشگاه پرسپولیس با جدایی وی مخالفت کرد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس،علی علیپور که در نقل و انتقالات تابستانی پیشنهادهای خارجی زیادی داشت، در نقل و انتقالات زمستانی هم  با پیشنهاد یک تیم اروپایی مواجه شده است.طی روزهای گذشته باشگاه پاسوس فریرای پرتغال به صورت رسمی خواهان علی علیپور شد. این تیم لیگ برتری، با ارسال نامه‌ای، شرایط خود برای جذب علیپور را به باشگاه پرسپولیس اعلام داشته است.

باشگاه پرسپولیس نیز مراتب مخالفت خود با جدایی علیپور را اعلام کرد. مهاجم سرخپوشان خود در این باره به باشگاه گفت: تمام تمرکز من روی تیم پرسپولیس است و هر تصمیمی که باشگاه و کادر فنی بگیرند تابع هستم.

علیپور ادامه داد: «بررسی تمام پیشنهادات را به وکیل خود واگذار کرده‌ام و به این مسائل ورود نمی‌کنم».

وی اضافه کرد:من برای موفقیت پرسپولیس با تمام وجود و تمرکز در حال تلاش هستم تا محبت هواداران را جبران کنم و بتوانم‌ انتظارات آقای کالدرون و هواداران و باشگاه را برآورده نمایم. شنیده بودم یک تیم پرتغالی، پیشنهادی را ارائه کرده است. من هم مذاکره در این باره با باشگاه را به وکیل خود سپردم. از اعتماد آقای انصاری فرد و آقای کالدرون ممنون هستم. تابع تصمیم باشگاه هستم و با توجه به مخالفت صورت گرفته، دیگر به این پیشنهاد فکر نمی‌کنم و همانطور که گفتم، تمام تمرکز من روی ارایه بالاترین کیفیت در نیم فصل دوم است.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani