مسیگر:خواستیم حرفه‌ای باشیم اختیار بستن شاهین را به سرمربی دادیم/برای جذب بازیکن باید پول باشد

عکس  سرپرست باشگاه شاهین بوشهر گفت: پیش از فصل اختیار تام را برای جذب بازیکن به سرمربی دادیم و خواستیم مسائل حرفه ای را رعایت کنیم.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


سعید مسیگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره فعالیت‌های باشگاه شاهین در نقل و انتقالات اظهار داشت: اصولا جذب بازیکن در تعطیلات نیم فصل سخت‌تر از ابتدای فصل است. به خصوص که تیم ما وضعیت خوبی هم در جدول ندارد و این کار ما را دشوار می‌کند. البته اگر به نقل و انتقالات در این چند روز دقت کرده باشید جز سپاهان، سایر تیم‌ها هنوز ورود جدی به نقل وانتقالات نداشتند.

وی افزود: برای اینکه در نقل و انتقالات موفق باشیم باید پول در جیب داشته باشیم. طبق قولی که شهردار و رئیس شورای شهر به ما داده‌اند قرار شده مبلغی امروز و فردا به ما برسد. اگر پول نداشته باشیم فایده ندارد و نمی‌توانیم در نقل و انتقالات شرکت کنیم.

سرپرست باشگاه شاهین بوشهر در پاسخ به این سؤال که لیست مازاد دارند یا خیر، گفت:‌ بله آقای کریستیچوویچ لیستی به ما داده که در آن 8 نفر باید خارج شوند و ما هم به دنبال پیدا کردن جایگزین آنها هستیم. البته الزامی هم نیست که حتما لیست‌مان پر شود.

مسیگر در پاسخ به این سؤال که آیا دروازه‌بان هم جذب می‌کنند یا خیر، گفت: ما باید یک گلر به تیم خود اضافه کنیم ولی دروازه‌بان خود ما عملکردش بد نبوده بلکه تیم قوی نبوده که باعث شده آمار گل خوردن‌مان بالا برود.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کند این تیم از ابتدا لیگ یکی بسته شده نه لیگ برتری، تاکید کرد: بهتر است گناه را گردن کسی نیندازیم. ما پیش از فصل اختیار تام را به سرمربی دادیم تا مسائل حرفه‌ای را رعایت کرده باشیم. اما متاسفانه قانون فوتبال ما با عرف فوتبال جهان فرق می‌کند. و حالا باید به فکر ترمیم تیم باشیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani