بازگشت تارتار قطعی شد/ سوشا در نفت مسجد سلیمان می‌ماند

عکس  با اعلام مدیررسانه‌ای باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه توانسته مهدی تارتار را برای بازگشت به تیم راضی کند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در حالی که بازیکنان و اعضای تیم نفت مسجد سلیمان در تعطیلات نیم‌فصل به نوعی در بلاتکلیفی برای تعیین تکلیف سرمربی تیم به سر می‌برند، اما خبرهای خوبی از این باشگاه جنوبی شنیده می‌شود و به نظر می‌رسد که باشگاه نفت مسجد سلیمان موفق شده رضایت مهدی تارتار را برای بازگشت به نیمکت این تیم جلب کند. 

پس از ورود نماینده مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی به این ماجرا، باشگاه موفق شده که تارتار را برای بازگشت به تیم راضی کند و مسؤولان شهری به همراه مدیران باشگاه اطمینان لازم برای برطرف کردن دغدغه‌های مالی تیم را به تارتار داده‌اند. طبق مذاکرات انجام شده، باشگاه نفت مسجد سلیمان قرار است به تمام اعضای تیم، حدود 30 درصد پرداختی داشته باشد تا دریافتی آن‌ها به 50 درصد برسد.

مهران حسنوند مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: در حال حاضر باشگاه با مهدی تارتار برای بازگشت به توافق رسیده است و منتظر این هستیم که جلسه‌ای را با او برگزار کنیم تا زمان آغاز تمرینات مشخص شود.

حسنوند در پاسخ به این سؤال که تکلیف ورودی‌ها و خروجی‌های تیم چگونه خواهد شد، اظهار داشت: منتظر اعلام نظر مهدی تارتار هستیم و باید ببینیم که او برای تقویت تیم چه برنامه‌ای دارد. در حال حاضر او هنوز لیستی به ما نداده است. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مطالبات خود سرمربی پرداخت شده است، عنوان کرد: او برای خودش صحبت نکرده و تا الان فقط تلاش و تأکیدش روی پرداخت مطالبات بازیکنان و دیگر اعضای کادرفنی بوده است. 

حسنوند در خصوص اینکه گفته می‌شود سوشا مکانی از جمع بازیکنان نفت مسجد سلیمان جدا شده، گفت: قرارداد سوشا برای یک فصل است و تا آنجا که من می‌دانم او در نفت مسجد سلیمان ماندگار شده و با باشگاه همکاری خواهد کرد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani