پاشازاده: کار استراماچونی از نظر معرفتی درست نبود/سرمایه‌ای بالاتر از استقلال نیست

عکس  پیشکسوت استقلال در خصوص اتفاقات کادر فنی این تیم گفت: فسخ قرارداد استراماچونی از لحاظ حرفه‌ای حقش بود اما از نظر معرفتی درست نبود.

خش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی پاشازاده پس از دیدار با معاون وزیر ورزش در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: خدا را شکر که سرمربی انتخاب شد و هیات مدیره هم در حال جایگزین شدن هستند. امیدوارم در یک ماه پیش رو که بسیار هم سخت خواهد بود شرایط به سمتی پیش رود که سرمان را بالا نگاه داریم و بتوانیم در خانواده استقلال موفقیت های زیادی را ببینیم. همه باید در این شرایط سخت حمایت کنند چرا که حمایت در این شرایط سخت بسیار مهم است.

پاشازاده گفت: استراماچونی از نظر معرفتی کارش درست نبود و می توانست همچون کالدرون حداقل تا نیم فصل صبر کند، البته دیگر نباید به عقب برگردیم و باید برای آینده برنامه ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه باید از فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال حمایت شود اظهار داشت: الان همه باید سرمربی را حمایت کنیم نه به خاطر شخص فرهاد بلکه به خاطر آنکه هیچ سرمایه ای بالاتر از استقلال و هواداران آن نیست بنابراین همه باید دست به دست هم دهیم تا در آسیا و لیگ برتر تیم به جایگاه خوبی برسد.

پیشکسوت استقلال جلسه برخی پیشکسوتان با معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان را خوب توصیف کرد و یادآور شد: آن چیزی که برای من مهم است هواداران هستند. امیدوارم تصمیمات خوبی گرفته شود و استقلال به جایگاه اصلی خود بازگردد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani