قائدی: بازی سختی مقابل ازبکستان داریم/ استراماچونی باعث پیشرفتم شد

عکس  هافبک امیدهای ایران، گفت: ما از ازبکستان شناخت خوبی داریم و می دانیم آنها تیم خوبی هستند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی قائدی هافبک استقلال و عضو تیم امید در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از دیدار با ازبکستان در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک، اظهار داشت: این یک واقعیت است که همیشه بازی اول سخت است. ما از ازبکستان شناخت خوبی داریم. می دانیم آنها تیم خوبی هستند و  با آنها چندین بار در مسابقات مختلف در سطوح زیر 23 سال بازی کردیم. یقین داریم که آنها یکی از بهترین تیم های آسیا است.

وی افزود: می خواهیم این مسابقات را با قدرت آغاز کنیم چون ما ایران هستیم و به خودمان اطمینان داریم. بهترین عملکرد را از ما در بازی اول خواهید دید.

هافبک آبی پوشان درباره هدفشان، گفت: می دانیم ما آخرین بار 44 سال پیش به المپیک صعود کردیم اما فرصتی خوبی برای ما وجود دارد. ما تیم خوبی هستیم. تمام تلاش خود را می کنیم تا به این هدف برسیم.

هافبک ایرانی اخیرا با درخشش در استقلال پیشنهادهایی را از اروپا کسب کرد. او معتقد است که استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال  که ماه گذشته این تیم را ترک کرد، دلیل اصلی این پیشرفتش است.

قائدی درباره این موضوع، گفت: دوست دارم از آقای استراماچونی تشکر کنم. او در این فصل بسیار من را کمک کرد. او به من اعتماد کرد و این برای من بسیار مهم بود. به خاطر اعمتماد او من روز به روز بهتر شدم و به این جایگاه رسیدم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani