لیگ برتر فوتسال|جدال حساس فرش آرا و گیتی پسند در مشهد/قعرنشین‌ها به دنبال فرار از سقوط

عکس  هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتسال امروز با انجام 7 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که در حساسترین دیدار این هفته فرش آرای مشهد میزبان گیتی پسند اصفهان است.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز با انجام 7 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. این موضوع در حالی است که  یک هفته به پایان لیگ تکلیف 8 تیم صعود کننده مس سونگون ورزقان 56 امتیاز، گیتی پسند اصفهان 50 امتیاز ، فرش آرا مشهد 46 امتیاز، شهروند ساری 42 امتیاز ، ستارگان ورامین 39 امتیاز،سن ایچ ساوه 36 ، سوهان محمد سیمای قم 35 و حفاری اهواز 31 امتیاز به مرحله پلی آف مشخص شده و این تیم‌ها فقط برای جایگاه خود در جدول تلاش می‌کنند. در قعر جدول هم تیم‌های شاهین کرمانشاه 19 امتیاز، آذرخش بندرعباس 20 امتیاز، اهورای بهبهان 21 امتیاز و ارژن شیراز 23 امتیاز که از این تیم‌ها 2 تیم به لیگ دسته اول سقوط می‌کنند و برای فرار از خطر سقوط باید به مصاف رقبای خود بروند.

*فرش آرا مشهد  - گیتی پسند اصفهان

از حساس ترین دیدارهای این هفته تیم رده سوم جدول فرش آرا مشهد میزبان تیم رده دومی گیتی پسند اصفهان است و با توجه به اینکه یک هفته به پایان لیگ باقی نمانده است و هر دو تیم صعود خود را به مرحله پلی آف قطعی کردند پیروزی در این بازی برای هر دو تیم برای کسب رتبه در جدول از اهمیت بالای برخوردار است.

* مس سونگون  -  شاهین کرمانشاه

در بازی دیگر تیم صدرنشین مس سونگون که هفته هاست در صدر جدول یک تازی می کند باید به مصاف تیم رده چهاردهم جدول شاهین کرمنشاه برود تیمی که برای بقا در لیگ احتیاج مبرم به این 3 امتیاز بازی دارد.

*هایپر شاهین شهر  -  ارژن شیراز

در شاهین شهر تیم رده یازدهم ارژن شیراز که این تیم هم مثل سایر تیم های قعرنشین خطر سقوط را احساس می کند باید به مصاف هایپر این شهر برود البته پیروزی در این بازی برای هایپری ها می تواند مهم باشد که در صورت ناکامی حفاری در دو بازی اخیر هایپر هم  می تواند به مرحله پلی اف صعود کند. از یک طرف دیگر هم  ارژن به دلیل خطر سقوط احتیاج مبرم به این 3 امتیاز دارند.

* آذرخش بندر عباس  - محمد سیمای قم

در بندرعباس هم  تیم رده 7 جدول سوهان محمد سیمای قم که صعودش را به مرحله پلی اف قطعی کرده   مهمان تیم رده سیزدهم جدول آذرخش بحران زده این شهر است و آذرخش با توجه به نتایج ضعیف خود در نیم فصل دوم خطر سقوط را بیشتر از هر تیم دیگر احساس می‌کند  و به پیروزی و کسب 3 امتیاز این بازی احتیاج مبرم دارد.

برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است: 

شهروند ساری  -  ستارگان ورامین 

آذرخش بندرعباس  -   محمدسیمای قم 

سن ایچ ساوه   -    اهورای بهبهان 

حفاری خوزستان   -   مقاومت البرز 

فرش آرای مشهد  -  گیتی پسند اصفهان 

هایپر شاهین  -  شهر ارژن شیراز 

مس سونگون  -  شاهین کرمانشاه 


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani