پورغلامی: بازیکنان خارجی سر باشگاه‌های ما کلاه گذاشتند

 عکس مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: بازیکنان خارجی می‌خواهند بدون تست، قرارداد ببندند و ما این را نمی‌پذیریم.

بخش اخبار خارجی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


فرهاد پورغلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط فعلی گل‌گهر اظهار داشت: دور جدید تمریناتمان را از چهارشنبه هفته گذشته شروع کردیم. در نیم‌فصل دوم کار بسیار سختی داریم اما به کمک بچه‌های تیم خیلی مصمم هستیم تا امتیازات لازم را به خوبی جمع کنیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم نیم فصل را به خوبی آغاز کنیم. شرایط کیفی تیم روبه رشد بوده است.

وی افزود: از زمانی که مجید جلالی هدایت تیم را برعهده گرفت، بعد از دو بازی سیر صعودی تیم مشهود بود. این بچه‌ها حقشان بود که خیلی زودتر به برد برسند اما خیلی جاها بدشانسی و همچنین اینکه نتوانستیم در زدن ضربات آخر خوب عمل کنیم گریبان ما را گرفت. ضمن اینکه مصدومان زیادی هم داشتیم اما با این حال بازی‌های خیلی خوبی را انجام دادیم.

مربی تیم گل‌گهر در مورد اردوی نیم فصل این تیم عنوان کرد: اردوی ما در تهران برگزار شده است. قصد داشتیم به جزیره کیش برویم اما زمین آنجا آماده نبود و به همین خاطر تصمیم گرفتیم تمرینات و بازی‌های دوستانه را در تهران پیگیری کنیم. قصد داریم در مدتی که تا بازی مقابل سایپا زمان هست، حداقل سه بازی تدارکاتی خوب را انجام بدهیم تا برای نیم فصل دوم آماده شویم. دو بازی را در تهران انجام می‌دهیم و یک بازی را هم حتما باید در سیرجان برگزار کنیم. طبق هماهنگی‌های انجام‌شده در یک بازی به مصاف نساجی مازندران می‌رویم و برای دو بازی دیگر هم در حال رایزنی و برنامه‌ریزی هستیم.

وی در مورد فعالیت گل‌گهر در نقل و انتقالات زمستانی گفت: با نفرات زیادی صحبت کرده‌ایم و می‌توانم بگویم حدود 60 بازیکن به ما معرفی شده‌اند که خیلی از آنها نظر ما را جلب نکردند. نمی‌توانم از بازیکنی اسم ببرم. چون هنوز چیزی قطعی نیست و خیلی از آنها با باشگاه‌های خودشان در ارتباط هستند اما حتما تا هفته آینده وضعیت آنها مشخص می‌شود و با چند بازیکن به توافق می‌رسیم.در نیم فصل دوم جذب بازیکن بسیار سخت‌تر از نیم فصل اول است. در نقل و انتقالات پیش فصل با بازیکن طرف هستید و با او صحبت می‌کنید اما در پنجره زمستانی باید با باشگاه بازیکن صحبت کنید و این مسئله کار جذب بازیکن را سخت می‌کند اما به کمک مدیران باشگاه در تلاشیم تا بازیکنان مدنظرمان جذب و تیم را تقویت کنیم.

پورغلامی در مورد جذب بازیکن خارجی تصریح کرد: بازیکن خارجی را باید از قبل شناخت خوبی داشته باشیم یا اینکه او در تمرینات حاضر شود و تست بدهد. جذب بازیکن خارجی در برنامه‌ ما وجود دارد، اما آن بازیکنی که مدنظر ما باشد را هنوز ندیده‌ایم. یک بازیکن خارجی به تمرینات ما آمد و تست داد که مورد قبول واقع نشد. واقعیت این است که بیشتر آن‌ها می‌خواهند بدون تست قرارداد ببندند و ما این را نمی‌پذیریم. بازیکنان خارجی به اندازه کافی سر باشگاه‌های فوتبال ما کلاه گذاشته‌اند و باید خیلی مواظب باشیم. 

وی در مورد اضافه شدن حسین ترابپور به کادر فنی گل‌گهر اظهار داشت: او از دوستان صمیمی من است. ما مسابقات زیادی را مقابل هم بازی کردیم. یک مربی کاربلد و انسان بسیار خوبی است. ان‌شاءالله بتوانیم با کمک او روزهای بهتری را در تیم گل‌گهر رقم بزنیم. رسول زمانی مربی قبلی دروازه‌بان‌های ما هم زحمات زیادی کشید و باید از او تشکر کنم اما به هر حال تشخیص مجید جلالی این بود که حسین ترابپور به کادر فنی اضافه شود.

مربی گل‌گهر در مورد نارضایتی علیرضا ابراهیمی کاپیتان این تیم و تصمیم او به جدایی عنوان کرد: تا جایی که من می‌دانم مجیدی جلالی‌ صحبت‌های خیلی خوبی با او انجام داده، علیرضا را بعد از آخرین بازی نیم‌فصل اول دیگر ندیده‌ام اما امیدوارم با صحبت‌هایی که سرمربی با او داشته هرچه زودتر به تمرینات تیم اضافه شود.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani