ذوالفقارنسب: تیم امید ایران ناهمگون است/ کار گروهی مقابل ازبکستان مشاهده نکردیم

عکس  کارشناس فوتبال گفت: تیم امید ما در بازی با ازبکستان تیمی ناهمگون نشان داد از نظر کار گروهی خوب نبودیم.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


 بیژن ذوالفقار نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد  تساوی یک بر یک تیم امید ایران مقابل ازبکستان اظهار داشت: با توجه به بازی که ارائه کردیم باید بگویم تیم امید ایران ناهمگون است ناهمگون از این نظر که تک تک بازیکنان ما از نظر فنی و کیفیتی خیلی خوب هستند اما در این تیم وحدت تیمی و کار گروهی مشاهده نکردیم. 

وی افزود: تیم امید ایران حتی به لحاظ جسمانی مشکلات زیادی داشت که امیدوارم این مساله به خاطر شرایط آب و هوایی کشور تایلند بوجود آمده باشد. تیم کاملی نیستیم البته بازی اول مشکلات خاص خود را دارد. 

ذوالفقار نسب درمورد وضعیت تیم ازبکستان گفت: این تیم موقعیت‌های گل‌زنی خوبی را ایجاد کرد و مدت‌هاست بازیکنان این تیم کنار هم بازی می‌کنند، بسیار با برنامه‌تر از ما هستند اما بازیکنان تیم امید ایران در اندازه اعتبار و جایگاهشان که در لیگ برتر دارند در این مسابقه ظاهر نشدند، شاید تمرینات کم در کنار یکدیگر باعث شده چنین شرایطی رقم بخورد. 

وی درمورد اینکه می‌توان به صعود ایران به المپیک امیدوار بود یا نه عنوان کرد: باید دو بازی آ‌ینده را مقابل کره جنوبی و چین با نتایج خوبی ببریم تا ابتدا از این گروه صعود کنیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani