قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا| استیلی:می‌توانستیم ازبکستان را شکست بدهیم/ از موقعیت‌ها استفاده نکردیم

عکس  سرمربی تیم امید ایران گفت: اگر از فرصت‌های گلزنی استفاه می‌کردیم می‌توانستیم ازبکستان را شکست بدهیم.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حمید استیلی بعد از تساوی یک بر یک مقابل ازبکستان در اولین بازی قهرمانی زیر 23 سال آسیا اظهار داشت: شروع بسیار خوبی در این بازی داشتیم بازی را کاملا کنترل کردیم و به خواسته‌های خود در ابتدای این بازی رسیدیم. به خوبی روز دروازه حریف موقعیت ایجاد کردیم اما متاسفانه فرصت‌های جدی گلزنی را از دست دادیم در حالی که می‌توانستیم از حریف پیش بیفتیم. 

وی افزود: در نیمه اول هیچ موقعیتی به حریف ندادیم فقط روی یک اشتباه به حریف پنالتی دادیم. به جز این پنالتی حریف نمی‌توانست به ما گل بزند. در نیمه دوم تغییرات لازم را ایجاد کردیم و با تعویضی که انجام دادیم جریان بازی را به نفع خود تغییر دادیم که همینطور هم شد. 

سرمربی تیم امید ایران تصریح کرد: در ابتدای نیمه دوم هم باز هم بازی را در دست گرفتیم و صاحب موقعیت گلزنی شدیم. می‌توانستیم گل تساوی را زودتر بزنیم. بعد از گل مساوی هم صاحب موقعیت صددرصد گلزنی روی دروازه حریف شدیم که آن فرصت را هم از دست دادیم. در مجموع فکر می‌کنم که اگر از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم برنده بازی شویم. 

استیلی درمورد شرایط فنی ازبکستان اظهار داشت: فراموش نکنید بازی اول سخت‌ترین بازی است و ما مقابل قهرمان دوره قبل بازی کردیم. تیم  بسیار خوب و با کیفیتی است از عملکرد بازیکنانم در این مسابقه کاملا راضی بودم آنها تلاش زیادی کردند و از آنها تشکر می‌کنم. 

  وی درمورد بازی آینده تیم امید عنوان کرد: در بازی بعدی با قدرت بیشتری برای موفقیت تلاش می‌کنیم و کارمان را برای صعود از گروه آغاز خواهیم کرد  می‌توانستیم در همین بازی هم چنین کاری کنیم. این اتفاق می‌توانست در این بازی بیفتد اما در بازی آینده برای پیروزی به میدان خواهیم رفت . 

 سرمربی تیم امید ایران در پاسخ به خبرنگار ازبک مبنی بر اینکه شما قبلا در بازی تدارکاتی از تیم ما شکست خوردید و در این مدت با تیم خود چه کردید که این تیم اینقدر خوب شده است، گفت: سه برنامه داشتیم که تیم ما تغییر کند؛ اول تغییر یکسری از بازیکنان بود بازیکنانی که در لیگ عملکرد خوبی داشتند را به لیگ وارد کردیم که باید از آنها استفاده می‌کردیم.  آنها عملکرد خوبی داشتند، نکته بعدی تغییرات تاکتیکی ما بود که نظم و دیسیپلین تاکتیکی در تیم ما ایجاد شد و امروز آن نظم را نمایش دادیم و اجرا کردیم. مساله سوم ارتقای توان جسمی و قوای بدنی بود که روی آن هم کار کردیم و پیشرفت زیادی داشتیم. این سه عامل باشد که امروز کیفیت متفاوتی نسبت به بازی دوستانه در تاشکند داشته باشیم. 

 استیلی در پاسخ به سوال خبرنگار ای‌اف‌سی مبنی بر اینکه چرا مهدی قائدی از ابتدا در ترکیب تیم حضور نداشت گفت: قاددی یکی از بهترین بازیکنان ما است و این را همه به خوبی می‌دانیم این بخشی از پلن ما بود و قائدی خودش در جریان این مساله بود و می‌دانست که به او برای تغییر در جریان بازی به او نیاز داریم. همین کار را هم کردیم و طبق برنامه پیش رفتیم بعد از اینکه گل خوردیم در نیمه دوم با ورود قائدی تغییری که نیاز داشتیم در بازی اتفاق افتاد صیادمنش جابجا شد و به موقعیت دیگری آمد و بازی کرد. تغییر مثبتی داشتیم که روی کیفیت بازی‌مان تاثیر خوب داشت و توانستیم کنترل بازی را در نیمه دوم بهتر در دست داشته باشیم. 


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani