دیدار وزیر ورزش با اینفانتینو/ سلطانی‌فر: در چارچوب اساسنامه فدراسیون انتخابات را برگزار می‌کنیم

 عکس وزیر ورزش و جوانان در حاشیه حضور در افتتاحیه بازی های المپیک زمستانی جوانان با ایفانتینو در خصوص فدراسیون فوتبال ایران گفتگو کرد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعودسلطانی فر در خصوص دیدار با رئیس فیفا اظهار داشت: در جریان مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی جوانان، امروز با اینفانتینو ریاست محترم فیفا دیداری داشتیم که در خصوص مسائلی که در فدراسیون فوتبال ایران بدنبال بیماری جناب آقای تاج بوجود آمده برای او توضیحاتی را دادم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: رئیس فیفا خیلی ابراز تاسف کرد که مشکل بیماری برای آقای تاج بوجود آمده است. من به او گفتم خوشبختانه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با اقتدار سرپرست موقت فدراسیون را انتخاب کرده و بناست در چارچوب اساسنامه فدراسیون فوتبال ما در کوتاهترین زمان بتوانیم زمینه برگزاری انتخابات را فراهم کنیم و رئیس بعدی انتخاب شود که بتوانیم برنامه های فدراسیون و این ورزش را در کشورمان دنبال کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به دیدارهای پیش رو با رییس IOC  گفت: خیلی فرصت مناسبی است تا به هرحال با توجه به مباحثی که در ارتباط با برخی از رشته ها بوجود آمده ما بتوانیم بحث های خوبی را داشته باشیم و انشالله به گونه ای کار را جلو ببریم که منجر شود به حضور قدرتمندمان در المپیک ٢٠٢٠ شود.

وی افزود: به دنبال تماس هایی که مسئولان کمیته ملی المپیک با کمیته بین المللی المپیک داشتند از ماه ها قبل از طرف کمیته بین المللی المپیک، مقامات مختلف از بنده دعوت کردند که سفری داشته باشم و در خصوص مسائل فی مابین و همچنین مسائل مربوط به چگونگی برگزاری و حضور کاروان ورزشی ایران در المپیک ٢٠٢٠ توکیو با هم مذاکره، بحث و تبادل نظر کنیم که خوشبختانه در این ایّام این هماهنگی انجام شد. 

سلطانی‌فر افزود: به هرحال ما در این  سفر با توجه به مسائل مختلفی که در ورزش کشور در تعامل با IOC و فدراسیون های ورزشی با آن مواجه هستیم تلاش می‌کنیم در جلسات مختلف ظرفیت ها و توانمندی های ورزش کشور را بیان کنیم و همچنین بتوانیم از ظرفیت ها و توانمندی های مجموعه IOC و فدراسیون های بین المللی استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به همراهی مجموعه عوامل دست اندرکار نمایندگی های ایران از جمله سفارت ایران در بن و همچنین دفتر نمایندگی ایران در مقر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو  گفت: این همراهی ها خیلی توانسته در این سفر به ما کمک کند و امیدوار هستیم که مجموعه ملاقاتها و مذاکرات ما و مباحثی که در طول این سفر کوتاه سه روزه داریم در روند ورزش کشور توسعه ورزش کشور و حل شدن برخی مشکلات بتواند موثر باشد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani