قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا | ایران – کره جنوبی؛ جنگ صدرنشینی

عکس  تیم امید ایران در دومین مسابقه از رقابت های قهرمانی زیر 23 سال ساعت 13:45 روز یکشنبه به مصاف کره جنوبی صدرنشین گروه می رود.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم امید ایران در مسابقه با ازبکستان نمایش قابل قبولی داشت و توانست قهرمان دوره قبل مسابقات را با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف کند آنهم در شرایطی که اگر مهاجمان ایرانی دقت لازم را در زدن ضربات آخر داشتند حداقل 2 بر یک برنده می شدیم.

شجاعی از دو قدمی نتوانست دروازه خالی ازبکستان را باز کند! صیاد منش هم که یکی از ستارگان سرشناس تیم ایران است نتوانست در حد و اندازه نامش در میدان حاضر شود. به هر حال این بازیکنان به همراه سایر ملی پوشان ما اگر با تمرکز بالاتر روز یکشنبه مقابل کره جنوبی قرار بگیرند پیروزی دور از دسترس نخواهد بود. 

همه کارشناسان معتقدند که تیم ایران بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد و پتانسیل صعود به المپیک را داریم. البته بازی روز یکشنبه به هیچ عنوان ساده نیست. کره جنوبی با پیروزی یک بر صفر مقابل چین در روز نخست اکنون صدرنشین گروه است. بازی ایران و کره در واقع فینالی برای صدرنشینی گروه است. امید ایران اگر مقابل کره جنوبی به پیروزی برسد صدرنشین مسابقات خواهد شد و نیمی از راه صعود از گروه را طی کرده است. البته معادلات صعود از گروه مرک بسیار پیچیده خواهد بود و حتی ممکن است با نتیجه تساوی مقابل کره جنوبی نیز شانس صعود داشته باشیم اما بهتر است سرنوشت خود را به اما و اگر در گروه گره نزنیم.

شاگردان استیلی اگر می خواهند به المپیک توکیو برسند باید روز یکشنبه از حریف مقتدر و سرسخت خود عبور کنند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani