نصیرزاده: شهرداری تبریز باید به تعهداتش در قبال ۹۰ارومیه عمل کند

عکس  مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: هر آنچه بدهی برای باشگاه 90ارومیه وجود دارد مربوط به زمان مالکیت شهرداری است و برخی ماشین سازی سابق را با باشگاه فعلی ما اشتباه می‌گیرند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار



هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مشکلاتی که برای باشگاه 90 ارومیه به وجود آمده اظهار داشت: بیشتر بدهی‌های باشگاه 90 ارومیه مربوط به زمانی است که این تیم در اختیار شهرداری بوده و من این مطلب را به عنوان یک فرد مطلع می‌گویم.

نصیرزاده ادامه داد: بعد از انتقال امتیاز شهرداری تبریز به شرکت دریک که رئیس هیات مدیره آن جناب زنوزی است، طبق توافق‌نامه قرار بود که چند میلیارد تومان به حساب مالک جدید واریز شود تا بدهی‌های آن باشگاه تسویه شود، اما علی‌رغم گذشت نزدیک به دو سال شهرداری تبریز تعهدات خودش را انجام نداده و به همین دلیل کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون مانع از نقل و انتقال باشگاه 90 ارومیه می‌شود و این باشگاه انتظار دارد که مالک قبلی آن یعنی شرکت دریک بدهی‌ها را پرداخت کند.

وی اضافه کرد: این درحالی است که شهرداری تبریز نیز به تعهدات خود عمل نکرده و حتی یک دروازه‌بان اسپانیایی اخیرا از تیم سابقش شکایت کرده که این شکایت به طور اتوماتیک به 90 ارومیه منتقل شده و این بدهی بالغ بر 200 هزار دلار است که باید هر چه سریع‌تر پرداخت شود.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در ادامه تصریح کرد: ما پیش از این، از نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در مجلس خواستیم که با وزیر کشور تماس بگیرد تا از شهرداری تقاضا کند بدهی‌های زمان خودش را متقبل شود. دیروز هم ایشان نامه‌ای به ایرج شهین‌باهر(شهردار تبریز) نوشته که تعهدات قراردادی در هنگام فروش امتیاز تیم را عملی کنند. به عنوان مطلع تاکید می‌کنم که امتیاز ماشین‌سازی حاضر در لیگ دسته اول به طور رایگان به ارومیه واگذار شد و به 90 ارومیه تغییر نام یافته است و بنابراین هر آنچه بدهی برایش وجود دارد مربوط به زمان مالکیت شهرداری است که اگر بدهی‌های خودشان را می‌پرداختند این مشکلات حاصل نمی‌شد. برخی نیز ماشین‌سازی سابق را که هم‌نام باشگاه فعلی ما است اشتباه می‌گیرند و برداشت مفهومی می‌کنند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام

درباره‌ی abdolnabi solimani