پرداخت ۲۲ میلیارد تومان از صندوق کارآفرینی امید به باشگاه پرسپولیس

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال از صندوق کارآفرینی امید به باشگاه پرسپولیس در آبان ماه سال جاری خبر داد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، از  پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال از صندوق کارآفرینی امید به باشگاه پرسپولیس در آبان ماه سال جاری خبر داد.

وی افزود: در دولت قبل توسط مجموعه شستا ( متعلق به بازنشستگان و کارگران خدوم کشور)، مبلغ قابل توجهی جهت پرداخت طلب سرمربی تیم ملی فوتبال پرداخت شده بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس اسناد و اخبار واصله، پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال از صندوق کارآفرینی امید به باشگاه پرسپولیس در آبان ماه سال جاری و در زمان استقرار به جنابعالی به عنوان وزیر ،کاملا مغایر با اساسنامه و رسالت آن صندوق می باشد.

مقتدایی عنوان کرد: در این باره به وزیر کار نامه‌ای نوشتم و خواستار پاسخگویی شدم.

به گزارش فارس،‌متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر عبدالملکی 

وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی

جناب آقای دکتر سجادی

وزیر محترم ورزش و جوانان

باسلام و احترام،

به پیوست متن واصله به دفتر اینجانب درخصوص تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به باشگاه پرسپولیس ارسال می شود.

همانگونه که مستحضرید در دولت قبل توسط مجموعه شستا ( متعلق به بازنشستگان و کارگران خدوم کشور)، مبلغ قابل توجهی جهت پرداخت طلب سرمربی تیم ملی فوتبال پرداخت شده بود که پس از مدت زیادی با اقدامات نظارتی مجلس شورای اسلامی، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی، آن اقدام اشتباه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت ورزش و جوانان تا حدی جبران و در عودت رقم دریافتی تسریع شد.

حال بر اساس اسناد و اخبار واصله، پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال از صندوق کارآفرینی امید به باشگاه پرسپولیس در آبان ماه سال جاری و در زمان استقرار به جنابعالی به عنوان وزیر ،کاملا مغایر با اساسنامه و رسالت آن صندوق می باشد. لذا مستدعی است دستور فرمایید با قید فوریت این موضوع بررسی و گزارش جامعی از آن جهت ادامه پیگیری و اقدامات نظارتی، برای اینجانب ارسال شود. فوریت در ارسال مورد تاکید است.

بدیهی است قبل از طرح هرگونه سوال نمایندگان از وزرا، شایسته است که سوالات به صورت مکتوب مطرح شود و در صورت عدم پاسخگویی، به صورت سوال در کمیسیون و صحن علنی مطرح گردد.

از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نمایم


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani