شاگردان کمالوند تیم نفتی را تعلیق کردند/ مکاتبه با سازمان بازرسی برای حل مشکلات+نامه

بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان فعالیت‌های این تیم را تا اطلاع ثانوی تعطیل کردند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در ادامه نارضایتی بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از شرایط مالی و اعتراض به عدم پرداخت مطالباتشان، تمرینات این تیم تعطیل شد.

شاگردان فراز کمالوند که امیدوار بودند پس از بازی با آلومینیوم اراک بخش از قراردادشان را دریافت کنند، در ادامه عدم پرداخت مالی از جانب باشگاه تمرینات تیم را تعطیل و اعلام کردند تا زمان واریز پول از امروز (شنبه 29 آبان) در هیچ مسابقه‌ای هم شرکت نخواهند کرد.

در پست مشترک بازیکنان نفت مسجدسلیمان آمده است: ...بامساعدت وزارت نفت مبلغی به عنوان کمک به تیم، به حساب تربیت بدنی(اداره ورزش و جوانان) استان واریز شده اما همانند فصول گذشته افشین حیدری مدیرکل تربیت بدنی استان قصد دخل و تصرف در این پول را دارد و این کمک را به تیم پرداخت نمی‌کند. گویا ناکامی‌های سال‌های اخیر ورزش استان و از بین بردن ورزشگاه‌های زیبای غدیر و تختی برای مدیریت اورزش استان کافی نبوده و اینک همانند قهرمان لیگ برتر(استقلال خوزستان) کمر به نابودی تیم نفت مسجدسلیمان بسته شده است... آقای مدیر کل بسان همیشه پس از واریز پول از سوی شرکت ملی نفت تلفن هیچ یک از مدیران و دست اندرکاران باشگاه نفت را پاسخ نمی‌دهد. تا زمان واریز کامل این پول به حساب باشگاه، از امروز در هیچ یک از تمرینات و مسابقات لیگ برتر شرکت نخواهیم کرد و کلیه تبعات آن بر عهده مدیر کل تربیت بدنی استان خواهد بود.


به گزارش فارس، این در حالی است که چندی پیش افشین حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس(اینجا بخوانید) اعلام کرد مبلغ 30میلیارد تومان به عنوان کمک به توسعه ورزش همگانی در اختیار اداره ورزش و جوانان خوزستان قرار گرفته و با توجه به منع قانونی کمک دولتی به تیم‌های حرفه‌ای برای تخصیص این بودجه به دو باشگاه نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان مراجع نظارتی باید مجوز لازم را صادر کنند.

به همین خاطر مدیر کل اداره ورزش و جوانان خوزستان هفته گذشته با ارسال نامه‌ای به بازرس کل این استان خواهان همکاری برای رفع این مشکل شد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani