بررسی عملکرد جهانبخش| پاس عالی ستاره کشورمان که به گل بدل نشد + عکس

ستاره کشورمان در 24 دقیقه حضور در ترکیب فاینورد نتوانست گلی به ثمر رساند.

بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته در چارچوب هفته سیزدهم لیگ هلند، تیم فوتبال فاینورد به مصاف زووله رفت و به برتری 4 بر صفر رسید. در این بازی، علیرضا جهانبخش از ابتدا در ترکیب حضور نداشت و در دقیقه 66 و وقتی بازی 4 بر صفر بود وارد زمین شد. 


ستاره کشورمان در این 24 دقیقه نتوانست گلی به ثمر رساند ولی 2 پاس کلیدی داد که مهاجمان فاینورد قدر این فرصت را ندانستند. جهانبخش در لحظات پایانی نیز قادر به گلزنی بود ولی مهاجم فاینورد با خودخواهی توپ را به او نداد تا این موقعیت از بین برود. این موضوع باعث عصبانیت ستاره کشورمان نیز شد.

طبق آمار سوفااسکور، جهانبخش در این بازی 2 بار برای دریبل بازیکنان زووله تلاش کرد که در هر 2 بار ناموفق ظاهر شد. او در این بازی 15 پاس داد که 13 پاس به مقصد رسید تا دقت پاس 87 درصدی را به ثبت رساند. او 5 بار نیز از سمت راست ، تلاش برای سانتر کرد که تنها 2 بار توپ به بازیکنان فاینورد رسید. جهانبخش 9 بار توپ را از دست داد و در نبردهای زمینی هیچ گاه موفق نشد ، یار مقابلش را از پیش روی بردارد. 


سوفااسکور نمره 6.6 را به ستاره کشورمان داد تا نمره‌ای مشابهی همه تعویضی‌ها فاینورد را به ثبت رساند. در جدول لیگ هلند، اکنون فاینورد با یک بازی کمتر و با 28 امتیاز در رده سوم قرار دارد و اگر بتواند بازی عقب افتاده خود را با برتری پشت سر بگذارد، می‌تواند بالاتر از آژاکس و آیندهوون در صدر جدول قرار گیرد. 

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani