سرمربی استقلال ملاثانی: پیشنهاد جادوگران به تیم های پولدار است/ با این حرفها هند باید در صدر دنیا باشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت:اگر قرار باشد با جادو و جنبل نتیجه بگیریم، کشورهایی مانند هند و پاکستان باید در صدر ورزش‌‌های دنیا و نه تنها فوتبال، قرار بگیرند.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
ابراهیم اشکش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال ملاثانی اظهار داشت: نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشتیم. از 21 بازیکن بزرگسال، 16 نفر جدا شدند و به تیم‌های خوب لیگ رفتند. ما کم بودجه‌ترین تیم هستیم اما با این وجود توانستیم خداراشکر تیم را جمع‌ و جور کنیم. با استفاده از بازیکنانی که در لیگ دو یا سه بودند، تیمی ساخته‌ایم که فعلاً روند خوبی را در پیش گرفته و روز به روز هم بهتر می‌شود.

وی در مورد بازی هفته گذشته مقابل مس کرمان و اینکه گفته می‌شود تیم را از زمین خارج کرده است، گفت: نه اینطور نیست. یک پنالتی اعلام شد که از دید ما درست نبود. همزمان دروازه‌بان ما مصدوم شده بود با استفاده از این فرصت تیم را کنار زمین جمع کردیم تا با بازیکنان صحبت کنیم. من تیم را بیرون نکشیدم و این حرف اشتباه است.

سرمربی استقلال ملاثانی در مورد اینکه در دو هفته اخیر دو تساوی کسب کرده و آیا این نتایج راضی کننده هستند، عنوان کرد: دربازی دیروز مقابل شهرداری آستارا مالکیت توپ 80 به 20، به نفع ما بود. بسیار خوب و روان کار کردیم. دروازه‌بان حریف دو سه سیو در حد استاندارد جهانی داشت. در واقع سوپرسیو بودند. متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. تیم حریف هم خیلی جنگید که تساوی را حفظ کند و به خواسته خود رسید.

وی تصریح کرد: باید براساس وسع و توان‌مان به تیم‌ نگاه کنیم. این تیم تغییرات زیاد داشته، یک بازیکن لیگ یکی جذب نکردیم. با کمترین مبالغ قرارداد بستیم و شاید هزینه کل تیم ما به اندازه قرارداد یک بازیکن تیم‌های دیگر باشد. از تیمی که به لحاظ امکانات و مالی کمترین حد را دارد نمی‌شود انتظار بیش از این داشت.

سرمربی استقلال ملاثانی تاکید کرد: با اینحال کم کم در حال ساختن تیم هستیم. همین که شکل و شمایلی داریم که مقابل تیم خوب شهرداری آستارا که یکی از تیم‌های پرهزینه و با امکانات لیگ است و با سرمربیگری فرشاد پیوس، طوری بازی کردیم که درصد مالیکت 80 به 20 شد، یعنی عملکرد خوبی داریم. ان‌شاءالله رفته رفته با اضافه شدن دو سه بازیکن محروم و مصدوم‌، تیم‌مان کامل‌تر می‌شود.

اشکش در مورد بازی هفته آینده با خیبر خرم‌آباد، گفت: خیبر تیم بسیار خوبی است. باید به فوتبال کشور تبریک گفت که شخصی مانند مسعود عبدی از جیب خودش در یک منطقه مظلوم هزینه و به فوتبال کشور کمک می‌کند. یک تیم با اصالت، ریشه‌دار و پرهوادار هستند و ما قطعاً برای ادامه نتیجه‌گیری به  مصاف آنها می‌رویم.

سرمربی استقلال ملاثانی در مورد اینکه به تازگی بحث مراجعه به جادوگران و رمالان در فوتبال کشور داغ شده، اظهار داشت: ما یک تیم بومی هستیم که براساس توانایی‌های فردی، فنی و فوتبالی خودمان کار می‌کنیم. از دید شخصی من اگر قرار باشد با جادو و جنبل نتیجه بگیریم، کشورهایی مانند هند و پاکستان که در این زمینه قوی هستند باید در صدر ورزش‌‌های دنیا و نه تنها فوتبال، قرار بگیرند. این مسائل باورهای درونی هستند که افراد به خودشان القا می‌کنند.

وی تاکید کرد: شما اگر به سنگ هم انرژی زیادی بدهد ممکن است انرژی آن به خودتان برگردد. هر انسانی باید روی داشته‌ها و توان فنی خودش بیشتر کار کند. هر کسی هم که می‌خواهد این کارها(جادوگری و رمالی) را انجام بدهد، انجام بدهد اما من ندیده‌ام که تیمی با این روش‌ها قهرمان شود یا به موفقیت برسد.

وی در مورد اینکه آیا پیشنهاداتی در این مورد به او با واسطه یا بی‌واسطه شده، عنوان کرد: این پیشنهادات را به تیم‌های پولدار می‌دهند! آن جادوگر به دنبال پول می‌گردد. نمی‌آید به تیمی که پول ندارد بگوید بیا برایت جادو کنم! ما به این مسائل اعتقاد نداریم اما در کل آنها به دنبال جایی هستند که بتوانند پول دربیاورند. ما پولی نداریم و سمت ما نمی‌آیند اگر هم بیایند باید پولی بدهند و بروند!


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani