انتظاری:چرا تکلیف پرسپولیس را مثل استقلال روشن نمی کنند؟/تیم گل محمدی باید با برد به استقبال دربی برود + عکس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:چرا یک بار برای همیشه تکلیف پرسپولیس را مثل باشگاه استقلال مشخص نمی کنند.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
سهراب انتظاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص عملکرد پرسپولیس مقابل نفت آبادان اظهار داشت: بازیکنان پس از بازی مقابل الهلال عربستان  شرایط خوبی نداشته اند و با شرایط بد لیگ را آغاز کردند.در واقع شکست مقابل الهلال ناعادلانه بود و به نظر من بازیکنان از لحاظ روحی شرایط خیلی بدی داشتند. پیش بینی می شد که با وجود این شرایط پرسپولیس در این بازی ها نتایج خوبی نگیرد.

وی افزود: قطعا هواداران از نتایج تیم راضی نبودند و به نظر من بعد یک وقفه 10 روزه که به دلیل بازی های تیم ملی به وجود آمده بود، تیم ریکاوری و تمرین خوبی انجام داده و شرایط بهتر از قبل شده است. صنعت نفت آبادان مقابل سرخ پوشان دفاعی بازی می کرد و قصد استفاده از ضد حملات را داشت ، این کار شرایط تیم را سخت کرد ولی  پرسپولیس در نیمه دوم فوق العاده بازی کرد.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: تعویض هایی که گل محمدی انجام داد شرایط را به نفع پرسپولیس چرخاند.تیم خیلی شاداب تر بازی کرد و موقعیت های زیادی را به دست آورد. مهم این است که پرسپولیس در حال به دست آوردن شرایط خوب سال های گذشته است و مستحق پیروزی مقابل صعنت نفت آبادان بود و توانست سه امتیاز بازی را کسب کند.

انتظاری در خصوص دیدار  پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان قبل از بازی با استقلال و این که این مسابقه پیش از دربی چقدر می تواند به شاگردان گل محمدی کمک کند گفت:نفت مسجد سلیمان تیم غیر قابل پیش بینی است ولی باید عنوان کنم که حضور تماشاگران در بازی با صنعت نفت آبادان تاثیر زیادی در روند بازی پرسپولیس داشت.

 وی یاد آور شد: امیدوارم تماشاگران بیشتری اجازه ورود به استادیوم را داشته باشند،چون به عنوان یار دوازدهم ما هستند و انرژی مثبت به بازیکنان می دهند.فکر می کنم بازیکنان در بازی با نفت مسجد سلیمان همان روند مثبت بازی مقابل نفت آبادان را ادامه دهند.امیدوارم بتوانند سه امتیاز این بازی را کسب کنند و دست پر به استقبال استقلال بروند.

بازیکن سابق پرسپولیس خاطر نشان کرد: شک نکنید که این تیم امسال مدعی اصلی قهرمانی است. به دلیل این که تیم  بسیار خوبی در اختیار کادر فنی قرار دارد. اکثر بازیکنان چند سال است که کنار هم بازی می کنند و فکر می کنم هر مربی آرزوی داشتن چنین بازیکنانی را دارد. من با این شرایطی که می بینم پرسپولیس می تواند برای بار ششم قهرمان لیگ برتر شود.


 

وی در مورد بلاتکلیفی در بحث مدیریتی باشگاه گفت:اتفاق عجیبی است. حالا جدا از این،تیم ما پنج سال است که قهرمان لیگ شده ،نزدیک 20 سال است که مشکل مدیریت داشته و عجیب است که چرا یک بار برای همیشه تکلیف پرسپولیس را مثل باشگاه استقلال مشخص نمی کنند. ما در 2 سال گذشته 6 یا 7 مدیر عامل عوض کرده ایم،مگر چنین چیزی می شود؟

انتظاری ادامه داد: سرمربی تا با یک مدیر عامل جفت و جور می شود پس از سه ماه تغییرات صورت می گیرد.یک مدیر عامل را بیاورید و به او بگویید که شما 2 یا 3 سال بمانید،از او برنامه بخواهید و  خیال سر مربی را راحت کنید. گل محمدی باید تمرکز خود را روی کارهای فنی بگذارد ولی الان او دغدغه مدیر عامل و پول را دارد.این فقط مختص ایران است،سرمربی چه گناهی دارد؟ کجای دنیا سرمربی به دنبال پول بازیکنان می رود؟ وقتی همه چیز روی روال باشد مربی هم کار فنی خود را انجام می دهد و دغدغه پول بازیکنان را ندارد.

وی تاکید کرد: قطعا حق با گل محمدی و بازیکنان است و باید تکلیفشان معلوم شود،نه تنها وی بلکه 30 میلیون هوادار هم بلاتکلیف هستند. باید یک نفر بیاید که فوتبالی باشد یا شخصی که این مشکلات  را برطرف کند. من تعجب می کنم شما مدیرعامل استقلال را معرفی کرده اید چرا مدیرعامل پرسپولیس را معرفی نمی کنید تا همه از بلاتکلیفی در بیایند؟ گل محمدی مربی کار بلدی است و تنها نیست ،ما پیشکسوتان کنارش هستیم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص نیمکت نشینی رضا اسدی در دیدار گذشته گفت:رضا اسدی قطعا بازیکن قابل قبولی است. من فکر می کنم در این چند بازی که برای ما انجام داده شاید انتظاراتی که از او داریم را برآورده نکرده است ولی قطعا اسدی بر می گردد. ما به او احتیاج داریم و امیدواریم با بازیکنان تیم زودتر هماهنگ شود.این که می گویند عملکرد خوب پرسپولیس در بازی با صنعت نفت آبادان به نیمکت نشینی اسدی مرتبط است، اشتباه است. او می تواند با توانایی هایی که دارد به پرسپولیس در بازی های آینده کمک کند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani