تمجید سایت کروات از سرمربی جدید تراکتور / سولدو در ایران معجزه کرد +عکس

سایت کروات به تمجید از سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور پرداخت و کار او را در این مدت معجزه‌وار دانست.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، سایت کروات tportal گزارشی در خصوص سرمربی جدید کروات در باشگاه تراکتور نوشت و نمایش او در این 10 روز را معجزه‌وار دانست.

سایت tportal نوشت: در حدود 10 روز پیش، مربی کروات به نام «زونیمیر سولدو» و «فابین کوملینویچ» به ایران رسیدند تا تراکتور، دارنده سه نایب قهرمانی در ایران را نجات دهند. این تیم فصل را بد شروع کرده و پس از 4 بازی به یک برد و 3 باخت دست یافته است.


این سایت کروات از حضور یک مربی دیگر از کشور کرواسی در فوتبال کشورمان نوشت و از این صحبت کرد که سولدو پس از مربیانی مثل برانکو، زلاتکو کرانچار، ایگور استیماچ ، لوکا بوناچیچ به فوتبال باشگاهی ما رسیده است. این سایت کروات البته از درخشش تیم ملی کشورمان با هدایت «دراگان اسکوچیچ» نیز نوشت.

در حضور سرمربی کروات، تیم تراکتور در 2 هفته به یک تساوی بدون گل مقابل سپاهان و یک برد مقابل پدیده دست یافته و به عقیده سایت tportal یک عملکرد معجزه‌وار را به ثبت رسانده است.

تراکتور اکنون با 7 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و امیدوار است با هدایت سرمربی جدید خود بتواند به رده‌های بالایی راه یابد.


سایت tportal در انتها نوشت که عملکرد سولدو و کوملینویچ در آغاز خیلی خوب بوده و بعید نیست که قرارداد آنها خیلی زود تمدید شود. آنها تا پایان فصل با تراکتور قرارداد دارند.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani