رضایی: با وجود حذف ملوان شاید از جام حذفی کنار بکشیم/ برای هر مسابقه ۲ روز در راه هستیم

سرمربی تیم فوتبال مس شهربابک گفت: اگرچه توانستیم تیم بزرگ ملوان را حذف کنیم اما احتمال دارد از جام حذفی کنار بکشیم.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
وحید رضایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی 2 بر یک مقابل ملوان بندرانزلی در مرحله سوم جام حذفی اظهار داشت: بازیکنان ما در این بازی فوق ‌العاده خوب و با انگیزه بودند و محکم و با تمام وجود بازی کردند. با وجود اینکه یک گل از حریف عقب افتادیم بعد از دقیقه 90 به گل مساوی رسیدیم و در وقت‌های اضافه هم گل دوم را زدیم و به پیروزی رسیدیم. ملوان یکی از تیم‌های بزرگ فوتبال کشور است و سابقه زیادی هم در جام حذفی دارد و حذف ملوان برای تیم مس شهربابک کار بزرگی بود. از بازیکنانم بخاطر بازی خوب‌شان در این مسابقه تشکر می‌کنم.

سرمربی مس شهربابک در مورد اینکه برخی از تیم‌های لیگ یکی می‌گویند جام حذفی را جدی نگرفته‌اند و برنامه شما در ادامه این جام چگونه است عنوان کرد: ما هم برنامه زیادی برای جام حذفی نداریم و با توجه به فاصله کم بازی‌ها در لیگ یک که 5 روز یکبار است ادامه حضور در جام حذفی کارمان را سخت می‌کند. زیرا در خانه امکان میزبانی ندارد و در تمامی مسابقات میهمان هستیم و در سیرجان به مصاف حریفان خود می‌رویم.

وی افزود: در واقع برای هر بازی  دو روز در راه هستیم و صبح روز بازی راهی سیرجان می‌شویم. شهربابک مرکز استان نیست و فرودگاه ندارد پروازهایمان یا از کرمان یا از شیراز انجام می‌شود. همین مسایل کارمان را سخت می‌کند و اگر در مرحله بعدی جام حذفی با قرعه بدی روبه رو شویم از جام حذفی انصراف می‌دهیم زیرا جز خستگی و کوفتگی برای بازیکنان‌مان حاصل دیگری نخواهد داشت.

رضایی در مورد اینکه در صورت انصراف از جام حذفی با جرایم مالی سنگین و محرومیت مواجه خواهید شد، گفت: باید همه شرایط را در نظر بگیریم و بعد مسافت با حریف بعدی‌مان در جام حذفی و مسایل مختلف و سپس با صحبت با مدیریت باشگاه تصمیم نهایی را می‌گیریم. 

سرمربی مس شهربابک در مورد اینکه تمایل دارد در مرحله بعدی جام حذفی با استقلال و پرسپولیس یا سپاهان روبه رو شود، عنوان کرد: فرقی ندارد ما تیم نوپایی هستیم و به دنبال کسب تجربه هستیم همین که اکنون نام شهربابک بر سر زبان فوتبالی‌ها افتاده و زیاد شنیده می‌شود هم خیلی خوب است. ما به دنبال کار سخت و کسب تجربه هستیم.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani