شهبا: برگزاری ۵ روز یکبار لیگ مصدومیت بازیکنان را زیاد می‌کند/هدفمان صعود نیست

سرمربی تیم فوتبال آرمان گهرسیرجان گفت: انجام 5 روز یک بار مسابقات در لیگ یک با توجه به بعد مسافت بین شهرها خیلی کارمان را سخت می‌کند و اکنون مابین این مسابقات هم بازی‌های جام حذفی قرار داده اند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
قاسم شهبا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی در جام حذفی اظهار داشت: با بنتو حسام مهر فارس بازی کردیم، تیمی که قهرمان فوتبال استان فارس بود و در این فصل هم دو مرحله صعود کرده بود. تیمی جوان و با تجربه‌ای بود با این حال موفق شدیم 4 بر یک حریف را شکست بدهیم. البته با توجه به فاصله 5 روز یکبار مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کار برایمان سخت است و به همین دلیل در این بازی بیشتر از بازیکنانی استفاده کردیم که در لیگ کمتر به آنها بازی می رسد. 

وی در مورد اینکه آرمان گهر چقدر جام حذفی را جدی می‌گیرد، گفت: انجام 5 روز یک بار مسابقات در لیگ یک با توجه به بعد مسافت بین شهرها خیلی کارمان را سخت می‌کند و اکنون مابین این مسابقات هم بازی‌های جام حذفی قرار داده شده است. ما هم این جام را خیلی جدی نگرفته‌ایم و مسابقات لیگ یک اهمیت بیشتری برایمان دارد تا جام حذفی.

شهبا در مورد اینکه اگر به قید قرعه مقابل استقلال یا پرسپولیس قرار بگیرند هم جام حذفی را جدی نخواهند گرفت، عنوان کرد: اگر به قید قرعه با تیم‌های بزرگ ایران بخواهیم بازی کنیم تلاش می‌کنیم برای دفاع از اعتبار فوتبال‌مان یک بازی آبرومند را برگزار کنیم و آن هم فقط یک مسابقه خواهد بود.

سرمربی آرمان گهر در مورد اینکه در لیگ یک به دنبال صعود به لیگ برتر هستند، گفت: هدف اصلی‌مان صعود نیست! برنامه ریزی کرده‌ایم که در بین 5 -6 تیم اول جدول لیگ باشیم البته اگر بتوانیم صعود کنیم که چه بهتر. هرچند برگزاری 5 روز یکبار مسابقات لیگ یک کار را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند.  مثلا ما پنجشنبه باید به مصاف مس کرمان برویم یا برای سفر به شهرستان جم باید با اتوبوس برویم. تیم ما باید به آستارا برود یا تیم شهرداری آستارا هم باید مسافت زیادی طی کند تا به شهر دیگری برود این مسایل باعث می‌شود که احتمال مصدومیت بازیکنان بیشتر شود. گاهی برای انجام یک مسابقه به فاصله 5 روز یکبار فقط یک جلسه فرصت تمرین داریم. برگزاری مسابقات لیگ یک 5 روز یکبار کار را سخت می‌کند اگر مسابقات 6 یا 7 روز فاصله داشتند منطقی‌تر و بهتر بود.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani