هفته هفتم لیگ برتر| آلومینیوم میزبان ذوب آهن و دوئل فنی نکونام و سولدو در اهواز

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با انجام سه مسابقه سه‌شنبه به پایان می‌رسد. آلومینیوم اراک میزبان ذوب آهن است، تراکتور در خوزستان به مصاف فولاد می‌رود و پدیده قعرنشین هم میزبان فجرشهید سپاسی است.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فردا( سه‌شنبه ) با انجام سه مسابقه به پایان می‌رسد و بعد از آن هواداران فوتبال بی‌صبرانه منتظر شنبه و دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر خواهند بود.

نگاهی به این سه مسابقه می‌اندازیم؛

پدیده - فجرشهید سپاسی؛ بازگشت مشهدی‌ها به لیگ؟

پدیده تنها تیم بدون برد جدول لیگ قعرنشین است و تمامی رکوردهای منفی لیگ را از آن خود کرده است.تیم مشهدی با 9 گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را دارد و فقط یک گل به ثمر رسانده است. فجرشهیدسپاسی که این فصل به لیگ برتر آمده 7 امتیازی است و می‌خواهد به رده‌هایی بالاتر از رتبه یازدهم جدول برسد. با این حال اکبر میثاقیان سرمربی پدیده قول داده تیمش را تا رده هفتم جدول صعود کند! با این حال روند نتیجه‌گیری پدیده با ادعای میثاقیان متضاد است. فجری‌ها هم هفته گذشته مقابل سپاهان شکست خوردند ولی سرمربی این تیم هم می‌گوید که با اشتباه داوری بازنده شده است. 

آلومینیوم - ذوب آهن؛ حمله به قلعه‌ خطیبی

تیم آلومینیوم اراک بدون شکست در رده دوم جدول ایستاده است رتبه‌ای که بسیار فراتر از انتظار هواداران این تیم اراکی محسوب می‌شود با این حال خطیبی و شاگردانش همچنان جاه طلب هستند و  می‌خواهند در جمع مدعیان باقی بمانند. هرچند هفته گذشته دو امتیاز حساس مقابل هوادار از دست دادند.حریف آنها ذوب آهنی است که نتایج پرنوسانی در لیگ داشته است. ذوبی‌ها هفته گذشته در خانه سه امتیاز را به فولاد تقدیم کردند. مهدی تارتار می‌داند در اراک امتیاز گرفتن از آلومینیوم کار بسیار دشواری است و حتی پرسپولیس هم در این شهر شکست خورد. باید دید سبزپوشان اصفهانی می‌توانند قلعه تیم آلومینیوم را فتح کنند یا آنها نیز دست خالی به خانه برمی‌گردند.

فولاد - تراکتور؛ در انتظار یک بازی جذاب و فنی

هر دو تیم در این فصل سرمربی خود را تغییر دادند و با مربیان جدید خود وضعیت بهتری دارند. تراکتور با سولدو هنوز نباخته و فولاد هم با نکونام خارج از خانه در اصفهان به پیروزی رسیده است. حالا تقابل این دو تیم دیدنی خواهد بود. دو تیم قرمزپوش و پرهوادار فوتبال که تلاش می‌کنند خود را آرام آرام به جمع بالانشینان جدول برسانند. نکونام می‌گوید اگرچه تیم دو برد متوالی داشته اما باید ایرادهای فنی تیم برطرف شود. سولدو هم تلاش کرده تیم خوبی برای تبریزی ها بسازد اما قطعا به این مربی گفته‌اند که فولاد با نکونام در اهواز بباز نیست! اگرچه فولادی‌ها با ویسی در اهواز مقابل پرسپولیس بازنده شدند اما واقعیت این است که اخرین باخت نکونام با فولاد در اهواز به فصل گذشته برمی‌گردد. انتظار می‌رود یکی از جذاب‌ترین و فنی‌ترین بازی‌های لیگ را بین این دو تیم قرمزپوش شاهد باشیم.

اسامی داوران در هفته هفتم لیگ برتر؛

*دوشنبه ۸ آذر
پیکان – گل گهر سیرجان ساعت 15
محمدحسین ترابیان – امیرمحمد داود زاده – بهمن عبدالهی – فرزاد منصوری
ناظر: مسعود مرادی

نفت آبادان – استقلال ساعت 16
محمدرضا اکبریان – علی میرزابیگی – محسن سلطانی – احمد محمدی
ناظر: نادر جعفری

سپاهان – نساجی مازندران ساعت 16
امیرعرب براقی – فرهاد مروجی – فرهاد فرهادپور – وحید زمانی
ناظر: یدالله جهانبازی

مس رفسنجان – هوادار تهران ساعت 16
مرتضی منصوریان – حسن ظهیری – امین زاهدی – حسین زمانی
ناظر: سعید بطحایی

پرسپولیس – نفت مسجد سلیمان ساعت 18
کوپال ناظمی – سعید قاسمی – محمدعلی پورمتقی – مهدی مرجانزاده
ناظر: اسماعیل صفیری

*سه شنبه ۹ آذر
پدیده مشهد – فجر شیراز ساعت 15
وفاپیشه – ایوب غلامزاده – حسین گلشنی – مسعود حقیقی
ناظر: محمدرضا فلاح

آلومینیوم اراک – ذوب آهن اصفهان ساعت 15
سیدرضا مهدوی – امیررضا آشورماهانی – محمدصالح عرب آبادی – کمیل غلامی
ناظر: علیرضا یزدانی

فولاد خوزستان – تراکتور تبریز ساعت 16
یاسر همرنگ – رحیم حاجیلو – احد سلطانی – ایمان کهیش
ناظر: حسین خانبان


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani