فنونی زاده: عبدی باید از همه موقعیت هایش بهترین استفاده را کند/لیگ ایران مثل قطر باید ۱۲ تیمی شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: ما به دنبال این هستیم که مهدی عبدی بازی های بیشتری به میدان برود، البته این فرصت از سوی گل محمدی به او می شود، درست است که گل زد ولی باید از تمام موقعیت های خود بهترین استفاده را کند.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
مرتضی فنونی زاده در گفت و با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی کسل کننده ای در نیمه اول بود و تکلیف توپ مشخص نبود. از تیم پرسپولیس انتظار داشتیم که همانند بازی مقابل صنعت نفت آبادان بازی کند. به نظر من وقتی که با دو مهاجم بازی می کنیم نباید توپ را به عقب بیاوریم و رو به جلو باید بازی کرد.

وی افزود: همانطور که دیدید مهدی عبدی موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت که فقط یکی را توانست به گل تبدیل کند.این گل روی همکاری خوب بازیکنان به دست آمد. در چند دقیقه آخر دیدیم که تیم به خط دفاعی رفت و امکان داشت که نتیجه مساوی شود.پیروزی در این بازی باعث شد که با روحیه بالا به استقبال دربی برویم.

فنونی زاده خاطر نشان کرد: خوشبختانه توانستیم در لیگ دو پله بالاتر برویم و به رده دوم صعود کنیم. البته با اختلاف کمی در این رده هستیم. به نظر من بازیکنان زحمت خود را کشیدند ولی بازی سرنوشت ساز ما شنبه مقابل استقلال است. تنها نکته مثبت این بود که کمال در جریان بازی ها قرار گرفت. گل محمدی در این دیدار چند مهره خود که در مسابقات کمتر به میدان رفتند را وارد میدان کرد. 

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص نقطه قوت و ضعف تیم گفت:در مقابل تیم هایی مثل نفت مسجد سلیمان نمی توان در خصوص نقاط قوت و ضعف تیم صحبت کرد. این تیم ها ضعیف هستند، به نظر من لیگ ما باید مانند لیگ ستارگان قطر با 10،12 تیم برگزار شود. خیلی از تیم ها در لیگ وجود دارند که با وسوسه در مقابل پرسپولیس و استقلال بازی می کنند. همانطور که دیدید به محض این که داور صدای سوت خود را به صدا در می آورد،  بازیکنان نفت به سمت او هجوم می آوردند. این بازی ها کیفیت لازم را ندارند و از قبل برنده بازی معلوم است.

وی تصریح کرد: نفت مسجد سلیمان 6 سال است که در لیگ حضور دارد ولی تا الان بازیکن نام آشنایی به خدمت نگرفته است. برد روحیه سازی قبل از دربی بود. ما به دنبال این هستیم که مهدی عبدی بازی های بیشتری به میدان برود، البته این فرصت از سوی گل محمدی به او می شود، درست است که گل زد ولی باید از تمام موقعیت های خود بهترین استفاده را کند.

فنونی زاده ادامه داد: درست است که گل پیروزی را زدیم ولی یک گل اختلاف ممکن است که هر لحظه جبران شود ولی اگر اختلاف دو یا سه گل باشد، خیال هواداران و کادر فنی راحت می شود.

 بازیکن سابق پرسپولیس در خصوص ترکیب متفاوت گل محمدی در این بازی اظهار داشت : همه مربی ها دوست دارند که بازیکنی مانند عالیشاه داشته باشند. ما در مقابل یوونتوس قرار نگرفته ایم، نفت یک تیم معمولی است و به عنوان بهترین تیم ایران نمی توانیم در این بازی ها راجع به تغییر سیستم صحبت کنیم .هر بازی شرایط خود را دارد.

 وی خاطر نشان کرد: امیدوارم مجوز حضور تماشاگران صادر شود و در دربی هواداران حضور پیدا کنند. حضور آن ها در ورزشگاه بازی را جذاب تر می کند. از هر کسی که به عنوان داور دربی انتخاب شد تقاضا دارم که با سوت های پشت سر هم جریان بازی را کند نکند و سرعت در بازی باشد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani