امیرآبادی: هواداران امسال فقط قهرمانی می‌خواهند/ استقلال از نظر مهره نسبت به پرسپولیس بهتر است

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: این تیم در هفته‌های اخیر از داوری ضربه خورده و این موضوع را قبول دارم اما اعضای تیم باید بدانند امسال هواداران فقط قهرمانی می‌خواهند.

بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
مهدی امیرآبادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط استقلال پیش از دربی روز شنبه اظهار داشت:دربی همیشه بازی خاصی محسوب می‌شود. اینکه استقلال در جدول پایین‌تز از پرسپولیس است یا اینکه در بازی گذشته مساوی کرده و آنها پیروز شده‌اند در بازی شنبه اثری نخواهد داشت.

وی افزود: استقلال در هفته‌های اخیر از داوری ضربه خورده و این موضوع را قبول دارم اما اعضای تیم باید بدانند امسال هواداران فقط قهرمانی می‌خواهند. در بازی گذشته بازیکنان خارجی استقلال فرصت سوزی کردند و اگر قرار است آنها چنین کیفیتی داشته باشند بهتر است بازیکنانی مثل محمدرضا آزادی و حسین زاده به میدان بروند.

کاپیتان اسبق استقلال تاکید کرد: بازیکنان استقلال بدانند هواداران صبرشان مثل سال‌های گذشته نیست. آنها از هر بازی برد می‌خواهند  چون این تیمی که ما می بینیم همه چیز در اختیار دارد.مطمئنا اگر استقلال در دربی برنده شود 4 بازی تساوی پشت سر هم از ذهن مردم پاک می‌شود.

امیرآبادی با اشاره به این موضوع که نقش تماشاگران در فوتبال بسیار زیاد است گفت: خوش به حال بازیکنانی که در این یکی دو سال بدون حضور تماشاگر در تیم بزرگی چون استقلال بازی کرده‌اند. آنهایی که از تیم‌های بدون تماشاگر به استقلال آمده‌اند راحت فوتبالشان را بازی می‌کنند اما امان از روزی که تماشاگران مجوز ورود به ورزشگاه‌ها را بگیرند. این بازیکنان بدانند هوادار همانطور که حمایت می‌کند اگر در ورزشگاه باشد قطعا پیروزی می‌خواهد و اگر تیم برنده نشود فشار روحی آنها بیش از حمایتشان روی بازیکنان اثر می‌گذارد.

وی در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: پرسپولیس هنوز مدیرعامل ندارد اما می‌بینم که اعضای این تیم کارشان را انجام می‌دهند. آنها هم مشکلاتی دارند ولی روی تیمشان اثر منفی نگذاشته است. از طرفی آجرولو در استقلال شرایط را فراهم کرده و آرامش در تیم حکمفرما است. با این شرایط امیدوارم استقلال برنده دربی باشد.

مدافع اسبق استقلال با اشاره به نفرات دو تیم گفت: استقلال از نظر مهره شرایط بهتری از پرسپولیس دارد. در هر پست 2-3 بازیکن خوب دیده می‌شود. بازیکنانی مثل حسین‌زاده، آزادی و حتی کریم‌زاده در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و در این مدت بد کار نکرده‌اند.

امیرآبادی در پاسخ به این سوال که پیش بینی‌اش از دربی چیست عنوان کرد:من هیچ وقت بازی را پیش بینی نمی‌کنم اما امیدوارم استقلال برنده بازی باشد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani