۲۰ آذر درهای ورزشگاه ها به روی هواداران باز می شود؟

از 20 آذر تماشاگران فوتبال مجوز حضور در ورزشگاه‌های کشور در لیگ‌های مختلف برتر، دسته اول، دوم و سوم را دریافت خواهند کرد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالیکه پیش از این مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرده بودند که از اول آذر شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها فراهم خواهد شد اما این اتفاق تا امروز رخ نداده است.

هواداران فوتبال در لیگ های دسته اول نیز مشتاق دیدن بازی تیم‌های محبوب‌شان از نزدیک و داخل ورزشگاه ها هستن با این حال هنوز مجوزی در این رابطه صادر نشده است.

با این حال علی کارگر مدیرعامل باشگاه شهرداری آستار در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط حضور تماشاگران در دیدارهای خانگی تیمش گفت: طبق پیگیری‌هایی که من انجام دادم مطلع شدم که از 20 آذر ماه تماشاگران مجوز حضور در ورزشگاه‌ها را دریافت خواهند کرد و تمامی لیگ های برتر، دسته اول، دوم و سوم با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. ما هم امیدواریم این اتفاق رخ بدهد و شاهد بازگشت تماشاگران خود به ورزشگاه‌ باشیم و همه از این اتفاق خوشحال خواهند شد.

تیم شهرداری آستارا در لیگ دسته اول فوتبال حضور دارد و فردا( پنجشنبه)در هفته هشتم لیگ یک میزبان تیم سایپا تهران خواهد بود. 


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani