«مرد پرتغالی» بحث داغ شبکه «الکاس»/تیم ملی ایران ناجی کی‌روش شد + عکس

خبرنگار مصری از کارلوس کی روش با آمارش به همراه تیم ملی ایران دفاع جانانه کرد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال مصر شب گذشته با هدایت کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران در اولین بازی اش در مسابقات جام کشورهای عربی به مصاف لبنان رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

شبکه «الکاس» قطر شب گذشته در تحلیل این بازی با کارشناسان مختلف از کشورهای لبنان  و مصر به تحلیل عملکرد کی روش به همراه فراعنه پرداخت.


چندین کارشناس شبکه قطری و مخصوصا کارشناس لبنانی به سبک بازی کی روش اعتراض کردند. اسامه الشیخ خبرنگار لبنانی روش بازی مرد پرتغالی را این طور توصیف کرد: با کمال احترام به تیم ملی مصر که تیمی قدرتمند است ولی کارلوس کی روش تنها به فلسفه بافی می پردازد. سبک این مربی با وجود پناسیل بالای بازیکنان دفاعی است.

در مقابل حکیم سباع خبرنگار مصری به شدت از کی روش دفاع کرد و آمار این مربی بزرگ پرتغالی به همراه تیم ملی ایران را دلیل موفقیت های او دانست. آمار کی روش با ایران در این برنامه به نوعی ناجی این مربی شد و پاسخ کوبنده ای به منتقدانش شد.

سباع گفت: شما می گویید سیستم بازی مصر با هدایت کی روش دفاعی است. در ابتدا شما درباره مربی بزرگی در دنیا صحبت می کنید که روی نیمکت رئال مادرید، منچستر یونایتد و تیم ملی پرتغال نشسته است و برای خودش آوازه زیادی در جهان دارد.

وی افزود: شما آمار کارلوس کی روش در تیم ملی ایران را ببنید. این مربی در 90 بازی برنده از زمین خارج شده است. چطور می گویید این مربی به سبک دفاعی بازی می کند و به این نوع بازی ایراد می گیرد. من ترجیح می دهم تیم ملی مصر به این شکل بازی ولی همیشه برنده باشد.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani