واکنش صدری به اظهارات آجورلو: از پرسپولیس ترسیده اند

سرپرست باشگاه پرسپولیس به اظهارات مدیر عامل استقلال واکنش نشان داد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی اظهارات عجیب و غیرمتنظره مدیرعامل استقلال، سیدمجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس با ابراز تاسف اظهار داشت:در آستانه دربی از شنیدن این حرف‌ها آن هم ‌از سوی مدیریت یک باشگاه، متعجب و ‌شگفت زده شدم، انتظارم آن بود که اگر یک بازیکن جوان و کم تجربه استقلال این صحبت‌های سخیف را مطرح می‌کرد، آدم با تجربه‌ای مثل مصطفی آجورلو او را نصحیت و ملامت می‌کرد، اما وقتی مدیرعامل باشگاه استقلال چنین حرف‌های سبکی می‌زند دیگر چه باید گفت.

وی گفت: مدیرعامل فعلی استقلال موفقیت‌های پنج، شش سال گذشته پرسپولیس را به زعم خود زیر سوال برده است تا به سبک شاخ‌های مجازی فالوور جمع کند! اگر شما که هم نظامی بودید و هم قدرت سیاسی داشتید از قدرت خود برای قهرمانی جنجالی پاس در لیگ حرفه‌ای سوم استفاده کردید، دلیلی نمی‌شود که به دیگر تیم‌ها اتهام بزنید. از آن گذشته شاید یک بار مثل پاس تهران بتوان با استفاده از قدرت سیاسی و نظامی قهرمان لیگ برتر شد و دیگر هیچی نشد اما هرگز نمی‌توان با استفاده از نیروهای غیر فوتبالی پنج سال پشت سر هم قهرمان ایران شد.

صدری با اشاره به اینکه این گونه اتهام زدن به رقیب مستقیم در آستانه دربی در شان و زیبنده مدیریت یک باشگاه لیگ برتری نیست، خطاب به آجورلو یادآور شد: آقای آجورلو خودتان خوب می‌دانستید تیم‌ دوم تهران را در اختیار گرفته‌اید، باید با این وضعیت کنار می‌آمدید نه اینکه در آستانه دربی چنین گفتار و رفتاری از شما سر بزند و باعث تاسف همگان شود.

صدری افزود: شرایط آجورلو را خوب درک می‌کنم، او با یکسری وعده‌های تو خالی و اسپانسر ۵۰۰ میلیارد تومانی با درآمدزایی هزار میلیاردی وارد استقلال شد و حالا ناچار به فرافکنی و صحبت‌های پوپولیستی است. البته تصور من این بود که او به عنوان مدیر مدعی و دارای تجربه حداقل یکسال کار کند، زحمت بکشد و بعد از ناکامی و نتیجه نگرفتن با چنین حرف‌های سخیفی فرار رو‌به جلو کند. اما تازه دو روز است که پرسپولیس در جدول بالاتر از استقلال قرار گرفته است، چرا دوستان ترسیده‌اند؟! خطاب من به آقای آجورلوست که برای مدیریت باشگاه استقلال حتما شرایط را سنجیده است که عهده دار مسوولیت شده است. اما پرسش من اینجاست که چرا تا همین یکی، دو هفته که در جدول بالاتر از ما بودید از این ادعاهای گزاف و غیرواقعی نمی‌کرد؟ باز هم تکرار می‌کنم شرایط مدیرعامل استقلال را درک می‌کنم چرا که علاوه بر وعده‌های توخالی که داده و‌ در اجرای آن مانده، تیمش طی چهار هفته ۸ امتیاز از دست داده است و باید هم حرف‌های پوپولیستی و عوام فریبانه بزند.

صدری خاطرنشان کرد: دوست دارم به مدیر عامل استقلال کمک کرده و بگویم که می‌دانید فرق تیم ما با شما چیست؟ پرسپولیس تیمی است که اگر همه چیز علیه آن باشد سعی می‌کند باز بیشتر بجنگد تا برنده شود ولی تیم شما در همه این سال‌ها و همین فصل جاری دنبال بهانه است. اگر گل سالم پرسپولیس مثل بازی با صنعت نفت آبادان نادیده گرفته شود، دوباره تلاش می‌کنیم، گل می‌زنیم و بهانه نمی‌آوریم، چون تیمی، برنده و دنبال بردن هستیم. تیمی که دنبال نبردن است قبل، حین و بعد از بازی دنبال بهانه می‌گردد و دایم بیانیه می‌دهد. به نظر می‌رسد همین سیاست اشتباه را دوباره در آستانه دربی در پیش گرفته‌اید. هر چند مطمن هستم این اتهامات که جای پیگرد قانونی دارد و حتما هم پیگیری خواهد شد، انگیزه مربیان و بازیکنان غیرتمند پرسپولیس را برای بازی روز شنبه ده برابر خواهد کرد تا خیلی چیزها را به بهانه جویان ثابت کنند.

صدری گفت: اینکه بخواهید ناکامی سال‌های گذشته را به فلان دولت یا فلان مسئول نسبت بدهید قطعا چیزی نیست جز فرار رو به جلو. مدیرعامل رقیب با صحبت‌هایش فضای هواداری را قبل از دربی ملتهب کرد و اینطور به هوادارانش القا کرد که اگر در دربی مقابل پرسپولیس که بهترین تیم ایران و آسیا است شکست بخورد به خاطر عوامل بیرونی است. کما اینکه در چند سال گذشته هم شاهد این بودیم که همین استقلال و دیگر رقبا از رانت‌های دولتی و سیاسی استفاده و سواستفاده کردند تا به ناحق امتیازهایی بگیرند یا حقی را ضایع کنند.

صدری گفت: آقای آجورلو اصلا حرف شما درست که در زمان دولت‌های قبل مثلا به خاطر یک مسئول شما قهرمان نمی‌شدید پس اینکه یکی، دو قهرمانی شما که در دولت‌های قبل هم کسب شد حتما با حمایت‌های ویژه‌ای بوده، کما اینکه برخی از مسوولان رده بالای دولت هم علنا اعلام کرده بودند طرفدار چه تیمی هستند.

صدری ادامه داد: آقای آجورلو شما که ادعای ورزشی بودن دارید چطور مدعی هستید که خارج از مستطیل سبز نتایج رقم می‌خورد؟ این رفتار از کسی که خودش را اخلاق مدار می‌داند آن هم قبل از دربی عجیب بود! البته که بالاخره به خاطر نتایج ضعیف تحت فشار هستید اما این راه خوبی برای فرار از فشار هواداری نیست! دوران این صحبت‌ها و این رفتارها تمام شده و شما هم برای اینکه در دل هواداران‌تان جا باز کنید راه دیگری جز فرافکنی و فرار رو به جلو انتخاب کنید.

سرپرست پرسپولیس در پایان گفت: یک نصیحت مجانی هم برای خودم و هم برای مدیرعامل مثلا باتجربه استقلال از علی پروین دارم، اینکه اگر حرف زدن بلد نیستید حداقل حرف نزدن را یاد بگیرید تا خود را ریشخند جماعت نکنید!


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani