کی روش: مستحق پیروزی ۶ گله مقابل لبنان بودیم + عکس

سرمربی تیم ملی مصر گفت: می توانستیم مقابل لبنان با 6 گل پیروز شویم.

بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال مصر شب گذشته با هدایت کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران در اولین بازی اش در مسابقات جام کشورهای عربی به مصاف لبنان رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

کی روش بعد از این برد نه چندان خوب مقابل لبنان در نشست خبری بعد از بازی، گفت: از عملکرد بازیکنانم در این بازی خوشحال هستم. ما در این بازی لحظه ای از فشار روی رقیب متوقف نشدیم و فرصت های زیادی را برای گلزنی خلق کردیم. از دقیقه اول تا سوت پایان سوار بر بازی بودیم و به نظرم ما مستحق برد 6 بر صفر مقابل لبنان بودیم.


سرمربی سابق ایران ادامه داد: به نظرم این کنفرانس خبری درباره نحو برگزاری مسابقات نیست. ما باید به عملکرد بازیکنان احترام بگذاریم. بازی امروز به پایان رسید و الان زمان تمرکز روی بازی بعدیمان است. همه چیز در بهترین حالت خود قرار دارد و مهمترین امر در شرایط کنونی حضور هواداران است.

مرد پرتغالی در ادامه درباره پیشرفت تیم ملی مصر، گفت: بازی به بازی عملکردمان بهتر می شود. واقعا از عملکرد بازیکنان در این دیدار رضایت کامل دارم. دوست دارم به همه آنها تبریک بگویم چون پیشرفت خوبی داشتند. البته لبنان نیز در این بازی جنگندگی بازی کرد و بسیاری تاکتیک های ما را متوقف کرد.

لبنان یکی از رقبای تیم ملی کشورمان در انتخابی جام جهانی 2022 است.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani