واکنش آلومینیوم اراک به تغییر داور بازی با تراکتور

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک نسبت به تغییر داور دیدار مقابل تراکتور واکنش نشان داد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، حمیدرضا امیدوار در مورد تغییر داور دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و تراکتور اظهار داشت: ساعت 19:30 شب گذشته نشست هماهنگی قبل از دیدار ما مقابل تراکتور در تبریز برگزار شد که در شروع این جلسه، سلیمانی نماینده فدراسیون فوتبال اعلام کرد داور وسط و داور چهارم این بازی تغییر کرده است.

وی افزود: ما تا شروع این جلسه هیچ اطلاعی از تغییر داور دیدار با تراکتور نداشتیم و حتی فدراسیون فوتبال نیز چنین موضوعی را اطلاع‌رسانی نکرده بود اما با این وجود نسبت به تصمیم کمیته محترم داوران احترام می‌گذاریم.

سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک تصریح کرد: در هفت هفته گذشته لیگ برتر جزو معدود تیم‌هایی بودیم که کوچک‌ترین اعتراضی در حین و قبل و بعد از بازی‌ها به داوری نداشتیم. الان هم با وجود اینکه داور دیدار با تراکتور تغییر کرده، به تصمیم کمیته داوران احترام می‌گذاریم. امیدواریم اشکان خورشیدی که ازجمله داوران توانمند فوتبال ایران است، روز خوبی را در کنار کمک‌هایشان به همراه همرنگ داشته باشند.

امیدوار در گفت‌وگو با روابط عمومی آلومینیوم گفت: اطمینان داریم که کمیته داوران فدراسیون فوتبال بهترین تصمیم را می‌گیرد و خورشیدی نیز مثل سالیان اخیر قضاوت خوبی خواهد داشت ولی خدایی ناکرده اگر اتفاق خاصی در جریان مسابقه رخ داد، با وجود اینکه ما هیچ اعتراضی به داوری مثل هفته‌های گذشته نخواهیم داشت اما این تغییر یکباره داوران ممکن است ذهنیت خوبی ایجاد نکند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani