بررسی عملکرد جهانبخش| کاپیتان کشورمان هم گل زد و هم جزو بازیکنان برتر زمین شد +تصاویر

ستاره کشورمان در دیدار شب گذشته فاینورد نمایش خوبی داشت و توانست آمار خوبی از خود به ثبت رساند.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته پانزدهم لیگ هلند، تیم فوتبال فاینورد به مصاف فورتونا سیتارد رفت و به برتری پرگل 5 بر صفر رسید.


در این مسابقه علیرضا جهانبخش در دقیقه 30 وارد زمین شد و توانست در دقیقه 89 با یک ضربه سر عالی دروازه تیم حریف را باز کند. 

طبق آمار سوفا اسکور، جهانبخش در این مسابقه نمایش خوبی داشت و توانست پس از مدت‌ها گلزنی کند.او در این بازی 3 شوت به دروازه فورتونا سیتارد شلیک کرد که تنها یک شوت درون چارچوب بود و آن نیز گل شد.


جهانبخش از نظر تکنیکی نیز آمار خوبی در این مسابقه به ثبت رساند و توانست 3 بار حریفان از پیش روی بردارد. او در نبرد زمینی از 7 دوئل، 5 بار برنده شد و در نبرد هوایی نیز یک بار توپ را از آن خود کرد. دقت پاس ستاره کشورمان 77 درصد گزارش شده و او یک پاس کلیدی نیز در این بازی داد که به گل منجر نشد.

کاپیتان تیم ملی کشورمان در این بازی نمره 7.8 را دریافت کرد تا به سومین بازیکن برتر زمین نام گیرد.


فاینورد در این فصل سودای قهرمانی در سر دارد و می‌خواهد به سلطه آژاکسِ تن‌هاگ پایان دهد. در جدول اردیویزه هلند، آژاکس با 36 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های فاینورد با 35 امتیاز و پی‌اس‌وی آیندهوون با 34 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند. رقابت این 3 تیم برای قهرمانی، لیگ هلند امسال را بسیار جذاب کرده و امیدواریم جهانبخش در این فصل موفق ظاهر شود.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani