عذرخواهی نوراللهی به زبان عربی بعد از شب کابوس وار با شباب الاهلی+عکس

هافبک ملی پوش کشورمان بعد از شب کابوس وار با شباب الاهلی از کادرفنی، بازیکنان، مدیریت و هواداران تیمش عذرخواهی کرد.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار:
به گزارش خبرگزاری فارس، در رقابت های جام حذفی امارات، شباب الاهلی شب گذشته میهمان شارجه بود و این دیدار در وقت های معمول و اضافی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در این بازی احمد نوراللهی و مهدی قائدی دو بازیکن ایرانی از ابتدا در ترکیب تیم شباب الاهلی حضور داشتند و نوراللهی تا انتهای بازی در میدان حضور داشت و قائدی 81 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.

نوراللهی در این دیدار شب کابوس واری را پشت سر گذاشت. وی در جریان بازی یک پنالتی را ازدست داد. در ضربات پنالتی هم بار دیگر ضربه خود را از دست داد تا در نهایت شباب الاهلی با نتیجه 4 بر 2 شکست بخورد و از دور رقابت های کنار رفت.

هافبک سابق پرسپولیس با انتشار متی به زبان عربی از کادرفنی، بازیکنان، مدیریت و هواداران شباب الاهلی عذرخواهی کرد. ترجمه متن به شرح زیر است:


سلام علیکم بر برادارنم در تیم، کادرفنی، مدریریت و هوادارن بزرگ شباب الاهلی. امروز روز ما نبود و از تمام شما عذرخواهی می کنم. مخصوصا من روز خوبی نداشتم و در این بازی برد برای ما مقدر نشده بود. مطمئن هستم تمام کلمات عذرخواهی کافی نخواهد بود.

شما مستحق بهترین ها هستید. شما باید همیشه صدرنشین و در قله باشید همچنان که همیشه به عادت کردید و دارید. من به شما قول می دهم که در ادامه با تمام وجودم تلاش کنم تا باعث خوشحالی شما شوم. منتظر من و همبازی هایم باشید تا مسیرمان را تصحیح کنیم.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani