اسدی: برای قهرمانی باید استقلال را ببریم/فصل عجیبی برایم بوده اما هنوز کار تمام نشده است

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای من قهرمانی مهم است و برای رسیدن به این مهم باید رقیب سنتی را ببریم.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار


مجله خبری ورزشی اسپورت‌ استار
رضا اسدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایطش در این فصل اظهار داشت: برای من فصل عجیبی بود اما هنوز تمام نشده است و مطمئن هستم پایان فصل هم برای من و هم برای تیمم پرسپولیس خوش خواهد بود. من بازیکن حرفه ای هستم و در تمام فصل کارم را انجام دادم و همیشه خواسته ام در خدمت تیمم باشم و کمک کنم. تمریناتم را انجام دادم و سکوت کردم و همچنین خودم را با سرمربی و مربیان تیم هماهنگ کرده ام. به نظر بهترین زمان این فصل هنوز نرسیده است و هنوز باقی مانده است.

هافبک پرسپولیس در مورد دو گل که باعث برد این تیم پیش از دربی شد گفت : روند بازی به گونه ای بود که باید می بردیم. خوب بازی کردیم و تیم برتر زمین بودیم. موقعیت های زیادی داشتیم و می توانستیم با گل های بیشتری برنده شویم.
این امتیاز مهم بود چون باید همچنان در کورس باشیم و تا روز آخر ما شانس قهرمانی هستیم. تیم خوبی داریم با کادرفنی که بسیار خوب که می تواند این فصل را هم با قهرمانی تمام کند.

اسدی در خصوص دربی و رویارویی با استقلال افزود: دیدار مهمی است، مهم ترین بازی فصل نه به خاطر رودررویی با رقیب بلکه به خاطر شرایط جدول که می تواند همه چیز این فصل را رقم بزند. به هر حال پرسپولیس مثل همه بازی ها برد در این بازی را می خواهد و کسب 3 امتیاز آن سرنوشت فصل را مشخص خواهد کرد. برای من به شخصه قهرمانی اهمیت بیشتری دارد اما برای قهرمان باید همه تیم ها را شکست از جمله رقیب سنتی را. قطعا پرسپولیس با هدف برد به میدان می رود و فارغ از اهمیت بازی با استقلال این سه امتیاز بسیار مهم است. می خواهم در این فرصت از پیشکسوتان تیم و هواداران هم تشکر کنم که به خوبی از ما حمایت کرده اند و به تمام معنا در کنار تیم بوده اند.


انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
بیشتر بخوانید

درباره‌ی abdolnabi solimani