مسئولان شاهین‌شهر و میمه اهانت سران فتنه به شهدای مدافع حرم را محکوم کردند

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، مسئولان شهرستان شاهین‌شهر و میمه طی بیانیه ای به شرح زیر اهانت سران فتنه به شهدای مدافع حرم را محکوم کردند.

بسم الله قاصم الجبارین و المنافقین

یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

بار دیگر در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و همزمان با سالروز شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی وگرامیداشت شهدای مدافع حرم اهل بیت عصمت و طهارت شاهد هتاکی یکی از سران فتنه هستیم؛ که هنوز ننگ کف و سوت زدن طرفدارانش درعاشورای حسینی سال ۱۳۸۸ وتوهین بی شرمانه به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام از پیشانی او پاک نشده و خاطرات تلخ و محنت‌ بار و خسارات غیر قابل جبران آن دوره هیچ‌گاه از حافظه تاریخی ملت بیدار و مسلمان ایران اسلامی فراموش نخواهد شد!

این ورشکسته منفور سیاسی وقاحت را از حد گذرانده و با اقتدا به شیطان و ایادی غربی، عبری و عربی اش با اصرار بر مواضع انحرافی، بی بنیان و فتنه انگیزانه اش، حقد و کینه عمیقی را که سالها نسبت به سربازان بی سر این مرز و بوم و مدافعان وطن و حرم که نقشه های شوم او و همدستانش در فتنه ۸۸ را نقش بر آب نمودند در دل پرورانیده بود ، با صدور بیانیه ای مضحک و پر از تناقض که حاکی از بلاهت سیاسی و البته ناشی از روحیه دیکتاتوری و خصمانه او نسبت به فدائیان راستین ملت انقلابی ایران است، به نمایش گذاشت !

از کوردلی که رذیلانه تشییع باشکوه و بین المللی شهدای مدافع حرم را نادیده می گیرد، و اینگونه به فداییان ملت ایران و مدافعان حرم حسادت می ورزد و تاب محبوبیت آنها را ندارد، جز این انتظار نیست که دهان به یاوه سرایی بگشاید و آنچه لایق وجود بی ارزش و دون مایه خویش است به شهدای مدافع حرم – این پیشگامان رهایی و آزادی و آزادگی و منادیان عدالت و کرامت انسانی در سرتاسر جهان – نسبت دهند.
ای جماعت نه اگر بیش کمی عار کنید/ کی شما روزه گرفتید که افطار کنید

یزیدیانی که در عاشورای سال ۶۱ هجری قمری حسین بن علی علیه السلام و اهلبیت و یاران شهیدش را، خارجی نامیدند و در عاشورای ۸۸ سوت و کف و هلهله و هورا به راه انداختند؛ در عاشورای امسال حسین همدانی را سردار بی افتخار می نامند! و البته این افتخار اصحاب
آخرالزمانی سید و سالار شهیدان است که منفور ظالمان و دنیاطلبان و سیاست بازان مستبد و خودکامه و دیکتاتورهای ظاهر الصلاح باشند. و لعن الله سمعت بذلک و رضیت به…

جناب فتنه‌گر دیکتاتوری که سودای ملک ری را در سر می پروراند و البته تاب مردم سالاری دینی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ را نداشت و با نه بزرگ ملت ایران مواجه شد و به گندم ری هم نرسید! با عدم تمکین در برابر رای و اراده مردم، کشور را به آشوب کشید و دشمنان را جری ساخته و به طمع انداخت تا فشارهای فلج کننده اقتصادی را علیه ملت ایران به نهایت درجه برسانند و اینگونه از ملت ایران انتقام خود را گرفت؛ اکنون منافقانه خود را در لوای خمینی کبیر رضوان الله تعالی علیه، پنهان ساخته تا با تهمت و دروغ به مصاف نایب برحقش امام خامنه ای دام ظله بیاید و دم از مخالفت موهوم و خیالی با دیکتاتوری و شاهنشاهی و حکومت موروثی بزند! زهی خیال باطل!
قبله کج نیست! نمازی که نخواندید کج است!

اینجانبان(حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شهرستانهای شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس و سیدمحمدرضا کاظمی طباء فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه) با تمسک به فرهنگ عاشورا و به تأسی از حضرت ابوالفضل العباس علیه‌السلام، با تجدید عهد با امامین انقلاب اسلامی وتقدیم هزاران درود بر شهدای جبهه مقاومت به ویژه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و سردارحاج حسین همدانی این اقدام بی شرمانه و غیرنجیبانه را محکوم نموده وخواستار برخورد جدی دستگاه قضایی با این قبیل فتنه گریها و فتنه گران هستیم.

أَلا فِی الْفِتْنَهِ سَقَطُوا

کد خبر؛ ۲۴۶۲۷

منبع خبر «»

درباره‌ی آقای جویا