اصفهان قلب هویتی تمدن ایرانی اسلامی است

اصفهان قلب هویتی تمدن ایرانی اسلامی است


 

 عضو شورای راهبردی فراکسیون مناطق محروم مجلس؛

 

اصفهان قلب هویتی تمدن ایرانی اسلامی است

 

عضو شورای راهبردی فراکسیون مناطق محروم مجلس گفت: اصفهان قلب هویتی تمدن ایرانی اسلامی است و نقش اصفهان و نخبگان اصفهانی در شکل‌گیری و پیشرفت تمدن شیعه در عصر صفوی و پس از آن در تاریخ بی‌نظیر بوده است.

به گزارش خبرنگار صدای جویا از لنجان اصفهان، محمود نقدی پور در جمع اعضای بنیاد فرهنگی صبح قریب استان اصفهان در فرهنگ‌سرای پایداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و  مدافعان حرم و امنیت کشور و تبریک سالروز بازگشت آزادگان به مام میهن، اظهار کرد: اصفهان کانون فرهنگ، هنر و تمدن ایران اسلامی است.

 وی نقش اصفهان را در شکل‌گیری تمدن ایرانی اسلامی بی‌بدیل و بی‌نظیر دانست و افزود: همان گونه که عنوان شد استان اصفهان قلب  هویتی تمدن ایرانی اسلامی است و نقش اصفهان و نخبگان اصفهانی در شکل‌گیری و  پیشرفت تمدن شیعه در عصر صفوی و  پس از آن در تاریخ بی‌نظیر بوده است.

 عضو شورای راهبردی فراکسیون مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اصفهان همیشه کانون تولید دانش و هنر و انتشار آن به سراسر جهان بوده است و گواه این امر حضور نخبگانی است که از تمامی نقاط ایران از دیروز و امروز در اصفهان بوده‌اند.

وی در پایان از زحمات اعضای بنیاد فرهنگی صبح قریب در استان اصفهان که فعالیت‌های ارزشمندی را در پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت انجام داده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر؛ ۲۴۶۹۶

درباره‌ی آقای جویا