حضور ۹۲ آتش‌نشان شاهین شهری در ۸۴۵ حادثه/یک هزار نفر آموزش اطفا حریق و حوادث دیده‌اند

آتشپاد مجتبی رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جویا با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۴۵ حادثه در شهر شاهین‌شهر اتفاق افتاده است، اظهار داشت: در سال جاری تاکنون بیش از هزار نفر در سطح ادارات و آموزشگاه‌ها از آموزش‌های اطفا حریق و حوادث سازمان بهره‌مند شده‌اند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر به برگزاری ۳ دوره آموزش آتش‌نشانان داوطلب در سال جاری در راستای آموزش شهروندی اشاره نمود و گفت: امسال بیش از ۲۰۰ نفر موفق به اخذ گواهینامه آتش‌نشان داوطلب شده اند.

وی صدور دستورالعمل ایمنی، بررسی و کنترل نقشه‌های معماری، صدور پایان کار، استعلام کمیسیون ماده ۱۰۰، بررسی و تأیید نقشه سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق، صدور طرح ایمنی مراکز درمانی و تجاری و نیز خرید یک دستگاه کامیونت و تجهیز آن، خرید و تجهیز خودرو برای امداد کوهستان، بازسازی خودروهای سواری و پیشرو سازمان را از جمله اقدامات سازمان در حوزه پیشگیری از حوادث و تجهیزات عنوان نمود.

وی به استقرار ۴ ایستگاه آتش‌نشانی در نقاط مختلف شاهین‌شهر با ۹۲ نیروی عملیاتی اشاره نمود و افزود: جان‌برکفان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر در زمان حادثه برای حفظ جان و مال شهروندان ارجمند از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

کد خبر؛۲۴۸۰۰

درباره‌ی آقای جویا