جریان رسانه‌ای صهیونیست از حماسه بزرگ اربعین وحشت دارند/رسانه‌های غربی دروغگو هستند

جریان رسانه‌ای صهیونیست از حماسه بزرگ اربعین وحشت دارند/رسانه‌های غربی دروغگو هستند

 

جریان رسانه‌ای صهیونیست از حماسه بزرگ اربعین وحشت دارند/رسانه‌های غربی دروغگو هستند

 

امام‌جمعه شاهین‌شهر با متهم کردن رسانه‌های غربی به انتشار دروغ و نشر اکاذیب علیه اسلام، گفت: جریان رسانه‌ای صهیونیست از حماسه بزرگ اربعین وحشت دارند.

به گزارش خبرنگار صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم هاشمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شاهین‌شهر با تأکید و توصیه بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: امام علی (ع) در حدیثی می‌فرمایند خداوند همه اعمال را قبول نمی‌کند مگر به‌واسطه داشتن دو صفت تقوا و اخلاص.

وی افزود: بسیاری از هموطنان ما در سفر اربعین سید و سالار شهیدان آقا عبدالله الحسین (ع) در مرزهای مهران، خسروی، چذابه یا خود کشور عراق هستند، بدون شک دعاهای این عاشقان اهل‌بیت (ع) مستجاب خواهد شد.

امام‌جمعه شاهین‌شهر با پرداختن به مناسبت‌های تقویمی در هفته پیشرو تصریح کرد: در ۱۹ شهریور در گذشت عالم مجاهد آیت‌الله طالقانی اولین امام‌جمعه تهران و در ۲۰ شهادت آیت الله مدنی دومین شهید محراب در تبریز را داریم.

وی خاطرنشان ساخت: این نماز جمعه ها به آسانی به دست نیامده و خون‌های پاک زیادی پای آنها ریخته شده است. به‌خصوص خون پاک شهدای دوران دفاع مقدس و محور مقاومت برای زنده نگه داشتن این فریضه مهم تاثیرگذار بوده است.

حجت‌الاسلام هاشمی به سالروز حمله به برج‌های جهانی در نیویورک آمریکا در سال ۲۰۰۱ اشاره کرد و ادامه داد: نزدیک به ۲۱ سال از این حادثه می‌گذرد و آمریکا به بهانه مبارزه با گروه‌های تکفیری همچون القاعده به خاورمیانه بخصوص افغانستان و عراق حمله کرد. منطقه را به آشوب کشاند؛ اما در پایان با خفت و خواری آن را ترک کرد.

خطیب نمازجمعه‌های شاهین‌شهر بیان داشت: دوشنبه روز ملی سینما هست حضرت امام فرمودند؛ ما با سینما و هنر مخالف نیستیم به شرطی که در خدمت ترویج‌های اخلاقی و انسانی باشند. اما در گاهی مواقع مشاهده می‌کنیم سینما و رسانه‌ها تبدیل به ابزاری به مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شوند.

وی خاطرنشان ساخت: دشمنان به وسیله همین ابزارهای یاد شده از کاه به‌نوعی کوه می‌سازند. عیوب کوچک را بزرگ نشان می‌دهند تا به آن منافع شیطانی خود دست پیدا کنند.

حجت اسلام هاشمی به‌عنوان‌مثال به همین موضوع بزرگ اربعین پرداخت و گفت: جریان رسانه‌ای واقع در غرب حماسه بزرگ اربعین را منکر می‌شوند و این حضور ۳۰ میلیون‌نفری را نشان نمی‌دهند.

وی افزود: برنامه هزاران رسانه صوتی و تصویری دشمنان اسلام همین است. عده‌ای هم در داخل کشور با آنها همراهی می‌کنند که باید با بصیرت و جهاد تبیین مراقب و مواظب مکر و حیله‌های آنها را در ریشه خنثی‌سازی کنیم.

امام‌جمعه شاهین‌شهر با بیان اینکه جریان رسانه‌ای صهیونیست از حماسه بزرگ اربعین وحشت دارند، بیان داشت: اربعین بزرگ‌ترین گردهمایی سالانه مسلمان جهان است که از پنج قاره جهان افراد را جذب می‌کند.

وی تأکید کرد: اربعین واقعه‌ای است که هزار سال پیش اتفاق افتاده و هنوز زنده است و قدرت شیعه را به رخ تمام دنیا می‌کشاند و میسر آماده‌سازی جهان برای منطقم آل محمد حضرت مهدی موعود (عج) همین اربعین حسینی (ع) است.

امام‌جمعه شاهین‌شهر با متهم کردن رسانه‌های غربی به انتشار دروغ و نشر اکاذیب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: اربعین اسم رمز و همچنین دوام و بقای حماسه حسینی است و رسانه‌های غربی باید این واقعیت را بپذیرند.

وی به رزمایش مشترک روسیه و چین و ۱۱ کشور به نام «وستوک» اشاره کرد و اظهار داشت: این رزمایش در زمانی برگزار شد. که غربی‌ها به دنبال منزوی کردن روسیه در موضوع جنگ با اوکراین هستند.

حجت السلام هاشمی گفت: رزمایش وستوک پاسخ محکمی به این تلاش‌ها بود و نشان از همکاری قدرت‌های نوظهور جهانی برای مقابله با آمریکا بود.

وی اضافه کرد: چین و هند و روسیه به دنبال این هستند که دلار را از مبادلات اقتصادی خود حذف کنند تا بهتر بتوانند با آمریکا مبارزه کنند.

کد خبر؛۲۴۸۱۰

درباره‌ی آقای جویا