- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

شاهرودی: تلاش می‌کنیم امید بعد از ۴۴ سال به المپیک برود/ برای غلامی در استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم

عکس [1]  مربی تیم ملی فوتبال امید گفت: تمام تلاش ما این است که بعد از 44 سال راهی المپیک شویم.

بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[2]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا شاهرودی در حاشیه تمرین تیم ملی امید در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط ملی‌پوشان برای اعزام به تایلند اظهار داشت: بعد از برگزاری اردو در قطر شرایط خوبی داریم و تمام تیم‌های دیگر هم روی ما حساب ویژه باز می‌کنند. تمام تلاش ما این است که بعد از 44 سال راهی المپیک شویم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود توقع زیادی از این تیم نیست و این موضوع کار ملی‌پوشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ راحت‌تر می‌کند، گفت: ما باید از اعتبار فوتبالمان دفاع کنیم و به بازیکنان هم این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تاکید کرده‌ایم. همه هدف و تلاش ما این است که اتفاقی خوب برایمان رخ بدهد.

شاهرودی در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌شد مشکل عارف غلامی هم حل شود،‌ گفت: اجازه دهید من به این سوال شما جواب ندهم. فقط این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگویم که مشکل فنی بوده است.

مربی تیم ملی امید در پاسخ به این سوال که آیا واقعیت دارد این مربی در گروه واتساپی بازیکنان به مدافعان تذکر داده که در کارشان دقت کنند و غلامی در همانجا پاسخ داده که بهتر بود این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به صورت خصوصی می‌گفتید، عنوان کرد: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد. من در کادر فنی تیم ملی یک رای دارم و نظر خودم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌دهم. در نهایت تصمیم بر این شد به خاطر مشکل فنی عارف غلامی در تیم نباشد.

وی در خصوص اینکه استیلی عنوان کرده که مشکل عارف غلامی رفتاری است و چطور او نظرش این است که غلامی فنی خط خورده است، گفت: غلامی فوق‌العاده است و ان‌شاءالله در استقلال موفق باشد.

مربی تیم ملی با اشاره به امکاناتی که در اختیار تیم امید قرار گرفته است، اظهار داشت: امکانات خوب بود، ولی همه دیدند که ما 30 نفر به اردو دعوت می‌کردیم اما فقط 11-10 نفر خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ معرفی می‌کردند. فقط در اردوی آخر که در قطر برگزار شد، این تعامل وجود داشت که با تمامی نفرات تمرین کنیم. در آنجا هم در قطر یک بازی دوستانه خوب داشتیم که دو بازیکن آنها اخراج شدند، ولی ما مردانگی کردیم و پذیرفتیم آنها 11 نفره بازی کنند. در آن بازی هم دنبال نتیجه نبودیم و می‌خواستیم به اهداف تاکتیکی‌مان برسیم.

شاهرودی در خصوص اینکه بعد از رفتن ویلموتس باشگاه شارلووا با حضور دلفی در تیم امید مخالفت کرد، گفت: شما خیلی سوالات عجیبی می‌پرسید. دلفی بازیکن بزرگی است ولی ظاهرا او مصدوم بوده و پزشکان هم تشخیص داند که او در اینجا نباشند. من اطلاعی از لجبازی باشگاه شارلووا ندارم و فقط می‌دانم به دلیل مسائل پزشکی در کنار ما حضور ندارد.

وی در خصوص اینکه آمادگی این تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نسبت به بازی‌هایی که مقابل یمن و عراق انجام دادیم چطور می‌بیند، تصریح کرد: من ابتدا باید از کرانچار تشکر کنم چون از او خیلی کار یاد گرفتم. ما در آن مسابقات 4-3 بازیکن کلیدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نداشتیم ولی در مسابقات پیش رو آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داریم. شرایط تاکتیکی ما هم تغییر کرده چون هر مربی تفکرات خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارد. ما روی مسائل مختلف تاکتیکی کار می‌کنیم که ان‌شاءالله به نتایج خوبی برسیم.

[2]
[2]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام