- ایران سرافراز | اخبار | سیاست | ورزش | جامعه - https://iransarafraz.ir -

جهانبخش: احساس می‌کردم مقابل چلسی تاثیرگذار خواهم بود/ چاره‌ای جز قیچی برگردان نداشتم

عکس [1]  هافبک ایرانی برایتون بعد از گل تماشایی اش به چلسی، گفت: وقتی توپ به سمت من می آمد، تلاش کردم با تمام قوا به آن ضربه بزنم و تنها گزینه پیش روی من ضربه قیچی برگردان بود.

بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار

[2]

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته در آغاز سال جدید میلادی و از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، برایتون در ورزشگاه خانگی خود میزبان چلسی بود و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار علیرضا جهانبخش از ابتدا نیمکت نشین بود و از دقیقه 68 به جای موی وارد میدان شد. وی که در هفته گذشته موفق به گلزنی برای تیمش شده بود، از انگیزه بالایی برخورددار بود و موفق شد در دقیقه 84 با ضربه قیچی برگردان دیدنی گل تساوی را برای تیمش به ثمر برساند.

جهانبخش در مصاحبه با شبکه «BT Sport» انگلیس درباره گلش، گفت: بهترین گل دوران زندگی ام را به ثمر رساندم. این احساس را داشتم که در این بازی تاثیرگذار خواهم بود. وقتی توپ به سمت من می آمد، تلاش کردم با تمام قوا به آن ضربه بزنم و تنها گزینه پیش روی من ضربه قیچی برگردان بود.

وی افزود: در نیمه اول بازی می توانستیم برنده بازی شویم اما به اندازه کافی جنگنده نبودیم. در نیمه اول گل خوردیم اما بازی را از دست ندادیم و از جنگیدن دست برنداشتیم.

[2]
[2]

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام